آخرین خبر

دیدار موسسه هنرمندان پیشکسوت با اکبر گلپایگانی

برخی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت شب دوشنبه (۱۱ آذر ماه) با حضور در منزل اکبر گلپایگانی(گلپا) با این پیشکسوت موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، در این دیدار که مدیران و همکاران موسسه هنرمندان پیشکسوت داشتند، عباس عظیمی، مدیر عامل این موسسه از فعالیت‌های حمایتی و وظایف موسسه هنرمندان پیشکسوت سخن گفت.

او حضور جمع کثیری از استادان هنری کشور در تمامی رشته‌های هنری را اعتباری بی‌نظیر برای این موسسه خواند و ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های معنوی این هنرمندان، مسیر ترقی و پیشرفت این نهاد غیردولتی در خدمت به هنرمندان سریع‌تر پشت سر گذاشته شود.

اکبر گلپایگانی (گلپا) نیز در سخنانی فعالیت‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت را موفقیت‌آمیز برشمرد و با توجه به بحث ادغام، حمایت خود را از این‌ موسسه اعلام کرد.

او با بیان اینکه همیشه از دوران جوانی تاکنون برای حمایت از همکاران و هنرمندان پیش‌قدم بوده است، گفت: با تمام توان در این موسسه و در کنار مدیرعامل برای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف آن خواهم بود و هرچه در توان داشته باشم را مضایقه نخواهم کرد.

اکبر گلپایگانی (گلپا) متولد ۱۰ بهمن ۱۳۱۲ در تهران است و از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دیدار موسسه هنرمندان پیشکسوت با اکبر گلپایگانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید