آخرین خبر

پخش فصل چهارم «علامت» به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر

به گزارش آوای ایرانیان فصل چهارم این برنامه با موضوع «احوال یک نهضت!» در روزهای پایانی ماه صفر، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

دو قسمت ابتدایی این برنامه، با عنوان «نهضتی که نظام شد!» به بررسی تقابل نظام و نهضت در زمان پیامبر(ص) از منظر اقتصادی و سیاسی خواهد پرداخت. قسمت سوم این برنامه با عنوان «نظامی که به نهضت برگشت!» به بررسی تقابل نظام و نهضت در زمان امام حسن مجتبی(ع) می‌پردازد.

«نهضتی که به رضایت دشمن رسید!» عنوان چهارمین قسمت این برنامه است که به بررسی تقابل نظام و نهضت در زمان امام رضا(ع) اشاره می‌کند.

تاکنون سه فصل از برنامه «علامت» با موضوعاتی همچون «نگاهی نو به جوانبِ تاریخی فسق یزید و زندگی عفیفانه»، «بررسی وقایع تاریخی و اوضاع فرهنگی اجتماعی کوفه در زمان حکومت امیرالمؤمنین علی(ع)» با شعار «کوفه؛ نقطه، سر خط!» و «بررسی نقش طیف‌های مختلف بانوان حاضر و غایب در حماسه حسینی» با شعار «عاشورا؛ به خوانش مؤنث» روانه آنتن شده است.

فصل چهارم برنامه «علامت» با توجه به مناسبت‌های پایانی ماه صفر از حضور حجت‌الاسلام قنبریان بهره خواهد برد و از معراج هفتاد و دو تن شهدای انقلاب اسلامی به قاب شبکه دو می‌آید تا پاسخگوی سؤالات جمعی از دانشجویان باشد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمجید اکرمی و کارگردانی مصطفی ملوان، از سه‌شنبه ۲۱ شهریور طی چهار قسمت ساعت ۲۲ پخش شده و بازپخش آن، روز بعد ساعات ۱۱ صبح و ۱۹ خواهد بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پخش فصل چهارم «علامت» به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید