آخرین خبر

جزییات آخرین مسابقه «هزار صدا» در فصل پاییز اعلام شد

آخرین دوره مسابقه «هزار صدا» در فصل پاییز روز پنجشنبه بیست و یکم آذر با کارشناسی تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، آخرین دوره مسابقه «هزار صدا» در فصل پاییز روز پنجشنبه بیست و یکم آذر ماه با کارشناسی تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می شود. در این برنامه که ویژه موسیقی پاپ میزبان مخاطبان خواهد بود، شهرام شکوهی، مهدی موسوی، امیرحسین کاشانیان و مهران عباسی به عنوان کارشناس حضور دارند.

در این برنامه که از ساعت ۱۵ آغاز ‌می‌شود کارشناسان حاضر در برنامه آثار و اجراهای خوانندگان شرکت کننده در برنامه را نقد و بررسی کرده و برگزیدگان را معرفی خواهند کرد. این در حالی است که برگزیده اول این برنامه به فینال راه پیدا خواهد کرد که فروردین ماه سال ۹۹ با حضور همه برندگان و برای انتخاب هنرمند برگزیده سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

مرتضی لطفی خواننده، آهنگساز و مدرس آواز و امید افخم خواننده موسیقی پاپ هم  به عنوان هنرمندان مهمان، قطعاتی را برای تماشاگران برنامه اجرا خواهند کرد. این برنامه میان برنامه‌های دیگری نیز خواهد داشت که از آن جمله می توان به اجرای هنرمندان مستعد نوجوان و کودک اشاره کرد.

«هزار صدا» اول برنامه پیوسته استعدادیابی موسیقی در ایران است که از سال ۱۳۹۲ به همت آرش نصیری در فرهنگسرای ارسباران آغاز شده و هم اکنون ماهانه برای موسیقی‌های پاپ، اصیل ایرانی و کودکان و نوجوانان در ارسباران برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جزییات آخرین مسابقه «هزار صدا» در فصل پاییز اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید