آخرین خبر

کنسرت‌های کیوان ساکت و وحید تاج ادامه دارد/ اجرا در شهرهای همدان

به گزارش آوای ایرانیان  به نقل از روابط‌عمومی کنسرت، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است روز ۲۱ دی در اسدآباد، ۲۲ دی در ملایر و ۲۳ دی در رزن برنامه‌هایی را اجرا کنیم. همچنین عصر روز گذشته بیستم دی در نهاوند به صحنه رفتیم که خوشبختانه این کنسرت با استقبال مواجه شد.

این نوازنده تار ادامه داد: در این کنسرت‌ها وحید تاج به عنوان خواننده حضور دارد و قرار است آثار من که در سال‌های اخیر کمتر اجرا شده برای مخاطبان اجرا شود.

وی افزود: بخش اول این کنسرت‌ها به تک‌نوازی سه‌تار اختصاص دارد و در بخش دوم اعضای گروه وزیری به اجرای برنامه می‌پردازند. این درحالی است که اجرای قطعات «دریا»، «هامون»، «گل‌های افسرده»، «یادگار خون سرو» از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته‌شده این کنسرت‌ها هستند.

این نوازنده تار در معرفی اعضای ارکستر گفت: سینا جهان‌آبادی، پاشا هنجنی، پویا شجاعی، مونیکا لران، مرجان مهربان، ارغوان منتظری، نگار اعزازی، نجمه صغیر، سالار زمانیان، سیاوش ساکت، کیارش ساکت، مهدی غلامی، علی محمدی، فرنوش باقری، طناز اسداللهی از اعضا و نوازندگان گروه هستند. ضمن این‌که حسین ابوترابی و علی محمدی مدیریت کنسرت‌ها را به عهده دارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت‌های کیوان ساکت و وحید تاج ادامه دارد/ اجرا در شهرهای همدان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید