آخرین خبر

تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» به کرج رسید+ تصاویر جدید

تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی به خانه‌ای در کرج رسید.

تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» به کرج رسید+ تصاویر جدید

به گزارش آوای ایرانیان، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید این روزها در خانه‌ای واقع در کرج ادامه دارد.

در این لوکیشن بازیگران اصلی از جمله پرویز پور حسینی، شبنم قلی خانی، پوراندخت مهیمن، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، پژمان بازغی، مهدیه نساج، مینا دلشاد و مهران رجبی به ایفای نقش می‌پردازند.

گروه تولید قبل‌تر مشغول تصویربرداری سکانس های خارجی و داخلی سریال در تهران بودند.

در شرایطی که دمای هوا این روزها کاهش پیدا کرده است، گروه تولید و بازیگران این سریال به صورت زمانبندی و مشخص شده در این سکانس‌ها حضور می‌یابند.

بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و … از مناطقی هستند که به عنوان لوکیشن‌های این سریال تلویزیونی انتخاب شده و سکانس‌هایی در اینها مقابل دوربین رفته است.

 داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و … اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

منبع: فارس

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تصویربرداری «بیگانه‌ای با من است» به کرج رسید+ تصاویر جدید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید