آخرین خبر

سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد/ حضور ۲۴۰ گروه مختلف

مهلت ارسال آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی پایان یافت که بیش از ۲۴۰ گروه و هنرمند طی روزهای گذشته نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، با پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سی و پنجمین جشنواره موسیی فجر در ۱۷ آذر، ۲۴۰ گروه از طریق فراخوان در این دوره جشنواره ثبت نام کردند و سامانه جشنواره ساعت ۲۴ روز ۱۷ آذرماه بسته شد.

هیأت انتخاب آثار و گروه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در بخش فراخوان، از میان ۲۴۰ گروه متقاضی، گروه های منتخب را برای جشنواره انتخاب می کند.

همچنین در بخش مدعو، ۷۰ گروه موسیقی از سوی هیأت انتخاب آثار و گروه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد بررسی قرار گرفته اند که هیأت انتخاب، گروه هایی را از بین آنها انتخاب می کند.

بر اساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، هیأت انتخاب گروه ها و آثار جشنواره، وظیفه تعیین و تأیید نهایی گروه های شرکت کننده در جشنواره را برعهده دارد که این روند در ۲ بخش انجام می شود. بر این اساس بخش اول به بررسی و تأیید درخواست های هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور  برمبنای فراخوان جشنواره اختصاص یافته و بخش دیگر نیز  بررسی و تأیید گروه های مدعو را انجام می دهد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه امسال به دبیری شاهین فرهت برگزار می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد/ حضور ۲۴۰ گروه مختلف”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید