آخرین خبر

علی ثابت‌نیا: برای تمرکز بیشتر بر امور انجمن موسیقی ایران استعفا دادم

علی ثابت‌نیا که به تازگی از دبیری جشنواره سی‌و‌پنجم فجر استعغا داده، درباره این اتفاق توضیحاتی داد. او گفت: طبیعتاً این عدم پذیرشِ مسئولیت در ارتباط با شخص اینجانب است و ارتباطی با وظایف انجمن موسیقی ایران در جشنواره ندارد.

علی ثابت‌نیا که به تازگی از دبیری جشنواره سی‌و‌پنجم فجر استعغا داده، درباره این اتفاق توضیحاتی داد. او گفت: طبیعتاً این عدم پذیرشِ مسئولیت در ارتباط با شخص اینجانب است و ارتباطی با وظایف انجمن موسیقی ایران در جشنواره ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ثابت‌نیا (مدیرعامل انجمن موسیقی) درباره دلایل و چند و چون استعفایش از دبیر اجرایی سی‌‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی ارائه کرد. محمد الهیاری (رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر) نیز در گفتگویی کوتاه درباره نحوه فعالیت انجمن موسیقی ایران، همچنین حضور علی ثابت‌نیا توضیحاتی داد.

علی ثابت نیا (مدیرعامل انجمن موسیقی) درباره استعفا از دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار ایلنا، گفت: بنا بر آنچه در متن استعفایم خدمت رییس جشنواره موسیقی فجر تقدیم کردم، برای تمرکز بیشتر بر امور انجمن موسیقی ایران برای پشتیبانی و امور مالی جشنواره به عنوان بازوی اجرایی دفتر موسیقی، مصلحت بر این بود برای انجام بهتر امور اجرایی جشنواره موسیقی فجر، از مسئولیت دبیر اجرایی جشنواره کناره‌گیری کنم و بیشتر بر امور مربوط به انجمن موسیقی ایران متمرکز باشم.

ثابت‌نیا در ادامه گفت: به همین دلیل، طی نامه‌ای، عدم آمادگی‌ام را به مسئولان جشنواره اعلام کردم. بدیهی است انجمن موسیقی ایران بنا بر رسالت ذاتی خود، که بازوی اجرایی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، وظایف خود را در حوزه پشتیبانی و امور مالی در جشنواره موسیقی فجر یا هر جشنواره دیگری که در دستور کار دفتر موسیقی باشد به‌خوبی انجام خواهد داد و طبیعتاً این عدم پذیرشِ مسئولیت در ارتباط با شخص اینجانب است و ارتباطی با وظایف انجمن موسیقی ایران در جشنواره ندارد.

محمد الهیاری (رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر) نیز در این‌باره گفت: انجمن موسیقی ایران همچنان امور جشنواره را در حوزه پشتیبانی و مالی  پیش می‌برد و تاکنون هم زحمات جشنواره در زمینه پشتیبانی برعهده آقای ثابت‌نیا بوده و خدمات‌ ایشان و انجمن موسیقی ایران تداوم خواهد داشت.

رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در پایان گفت: شوراهای جشنواره در بخش تخصصی و محتوایی و کمیته‌های جشنواره در حوزه اجرایی با مدیریت دبیر امور جشنواره را انجام می‌دهند و خوشبختانه تاکنون فعالیت‌های جشنواره بر اساس برنامه و پیش‌بینی انجام شده است و جشنواره انشاءالله با کمک همه دلسوزان و هنرمندان حوزه موسیقی به نحو مناسب برگزار می‌شود و انجمن موسیقی و همه تشکل‌های صنفی موسیقی و فعالان حوزه‌ موسیقی، به برگزاری جشنواره کمک می‌کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “علی ثابت‌نیا: برای تمرکز بیشتر بر امور انجمن موسیقی ایران استعفا دادم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید