آخرین خبر

قدردانی شبکه نسیم از عوامل «مستند خانه ما»

مدیر شبکه نسیم در جلسه شورای مدیران این شبکه، از عوامل «مستند خانه ما» با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

قدردانی شبکه نسیم از عوامل «مستند خانه ما»

به گزارش آوای ایرانیان،   مراسم تقدیر و تشکر از عوامل “مستند خانه ما” با حضور مدیران این شبکه و عوامل تولید این مستند برگزار شد.

 

در این جلسه محمد احسانی مدیر شبکه نسیم ضمن تشکر و قدردانی از عوامل این برنامه عنوان کرد: با توجه به اینکه رویکرد اصلی شبکه نسیم نشاط و سرگرمی است می‌توان گفت فرم و ساختار مستند خانه ما با شبکه نسیم سازگار بوده است.

 

وی افزود: محوریت خانواده و تمرین کار گروهی و برنامه‌ریزی اقتصاد خانواده و همچنین توجه به استان‌ها و مناطق مختلف کشور و فرهنگ و آداب و رسوم آنها موجب شده این برنامه از ارزش مضاعفی برخوردار باشد.

 

مدیر شبکه نسیم اظهارداشت: این برنامه توانسته است در نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان در کل برنامه‌های تلویزیونی جزء ۱۰ برنامه پرببینده تلویزیون باشد و مهترین کار، حفظ این روند آن است.

 

در ادامه این جلسه، حسام اسلامی کارگردان مستند خانه ما در خصوص شیوه انتخاب خانواده‌ها گفت: دعوت از مهمانان این برنامه از فصل اول با استفاده از فراخوان و با معیارهای انتخابی تعداد اعضای خانواده، وضعیت معیشتی و الگوی مصرف بوده است. همینطور خانواده‌هایی انتخاب می‌شدند که بتوانند جلوی دوربین صریح و راحت باشند.

 

وی افزود: در فصل‌های پیشین، تعداد اعضای خانواده مطرح بود که در فصل‌های جدید هیچ محدودیتی وجود ندارد و این امکان برای خانواده‌های شرکت کننده وجود دارد که مهمان هم به اعضای آن ها اضافه شود.خانواده‌هایی که در مستند خانه ما شرکت می‌کنند، فصل‌های قبل این مسابقه را دیده‌اند و با ساختار این برنامه آشنا هستند.

 

او مطرح کرد: فصل اول خانه ما در تهران و فصل چهارم آن در اهواز با استقبال خوبی مواجه بود و مخاطبان توانسته بودند با این دو فصل ارتباط بیشتری برقرار کنند.

 

محسن مرادی مدیر تولید مستند مسابقه ما نیز در این جلسه گفت: همه چیز در این برنامه به شیوه واقعی اتفاق می‌افتد و اصلا بازی یا بازیگری در کار نبوده است.

 

احسان عمادی کارگردان این مجموعه مطرح کرد: وقتی ایده این مستند را شنیدم فکر نمی‌کردم بتوانیم تا این حد به یک خانواده ایرانی نزدیک شویم، اما این کار انجام شد و می‌توان گفت این برنامه اولین نمونه کار تولیدی در حوزه خانواده است که در ایران اتفاق افتاده است.

 

حسین افشار تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد: ایده خانه ما با توجه به تورم و شرایط جامعه و بر مبنای  بهتر زندگی کردن اتفاق افتاده و با تغییر تیم کارگردانی در فصل‌های اخیر این برنامه باز طراحی شده و اکثریت کار تغییر کرده است و توانسته است روی فرهنگ و اقتصاد خانواده متمرکز‌تر باشد.

 

افشار خبر داد:  فصل جدید مستند مسابقه خانه ما در بندرعباس یا  بوشهر خواهد بود که ثبت نام آن نیز انجام شده است.

 

در پایان این جلسه  لوح یادبود شبکه نسیم از طرف مدیر این شبکه به عوامل مستند مسابقه خانه ما اهدا شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “قدردانی شبکه نسیم از عوامل «مستند خانه ما»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید