آخرین خبر

تجلیل از کارگردان «جوکر» در جشنواره پالم اسپرینگز

نشریه ورایتی در جشنواره پام اسپرینگز از تاد فیلیپس کارگردان «جوکر» تجلیل می‌کند.

به گزارش آوای ایرانیان، نشریه ورایتی از تاد فیلیپس کارگردان فیلم سینمایی «جوکر» در جشنواره بین المللی فیلم پام اسپرینگز در سوم ژانویه (۱۳ دی) تجلیل خواهد کرد که بخشی از جوایز سالانه آن‌ها به ۱۰ کارگردان برای تماشا محسوب می‌شود.

فیلیپس که همچنین کمک نویسنده و تهیه کننده این فیلم پرفروش در گیشه نیز بوده است، جایزه سالانه تاثیر خلاقانه در کارگردانی را دریافت می‌کند.

این جایزه برای کار فیلیپس در فیلم سینمایی جدید برادران وارنر با نقش آفرینی واکین فینیکس است. از زمانی که این فیلم درام شروع به اکران کرد با وجود جنجال‌های زیاد از سوی عده زیادی مورد تحسین واقع شد که برجسته‌ترین آن‌ها شیر طلایی جشنواره ونیز بود و همچنین توانست پروفروش‌ترین فیلم برای رده بزرگسال تاریخ شود.

روز دوشنبه نیز این فیلم در بخش‌های بهترین فیلم درام، کارگردانی، بازیگر و موسیقی متن در جوایز گلدن گلوب نامزد شده بود.

فیلیپس در بیش از ۲۵ سال فعالیت حرفه‌ای خود تنها یک بار نامزد اسکار شده و فعالیت‌هایی در زمینه کارگردانی شامل فیلم‌های «خماری»، «بورات» و «سگ‌های جنگی» می‌شود. به عنوان تهیه کننده نیز او در فیلم سینمایی «پروژه ایکس» و همچنین فیلم برنده اسکار «ستاره‌ای متولد شده» مشارکت داشته است.

این افتخار پیش از این به کارگردان‌هایی مثل رایان کوگلر (پلنگ سیاه)، پتی جنکینز (زنان شگفت انگیز)، دیوید او راسل، چارلی کافمن جف نیکولز و فیلیپ سیمور هافمن رسیده بود.

جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز در تاریخ ۲ ژانویه (۱۲ دی) آغاز به کار می‌کند و ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تجلیل از کارگردان «جوکر» در جشنواره پالم اسپرینگز”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید