آخرین خبر

برنامه تلویزیون در جشنواره فیلم فجر چیست؟/ از «هفت» تا «سینماملت»

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی سیما، چهار برنامه تخصصی «هفت»، «نقد سینما»، «پنجره باز» و «سینما ملت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر از شبکه‌های نمایش، چهار، سلامت و پنج پخش می‌شوند.

شبکه نمایش و «هفت»

برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی هر شب ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

شبکه چهار و «نقد سینما»

برنامه «نقد سینما» ویژه جشنواره فیلم فجر در ۱۱ قسمت از ۱۲ بهمن ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

شبکه سلامت و «پنجره باز»

برنامه «پنجره باز» با اجرای اسماعیل باستانی به بررسی فیلم‌های با موضوع سلامت و معلولان در جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه هر روز ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

«سینما ملت» در شبکه تهران

برنامه ترکیبی «سینما ملت» که همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پخش آن از شبکه تهران آغاز می‌شود، نگاهی آسیب‌شناسانه به ارتباط مردم با سینما از وجوه اقتصادی، جامعه‌شناسی، سیاسی، فرهنگی و … دارد.

«سینما ملت» از حضور یک مجری کارشناس، یک کارشناس ثابت سینمایی و یک مهمان مدعو بهره می‌برد که مهمان مدعو در هر برنامه از میان فیلمسازان، مسؤولان سینمایی، اساتید رشته‌های مرتبط و … انتخاب می‌شود.

«سینما ملت» از ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین شبکه یک با برنامه‌های «صبح بخیر ایران» و «ایران امروز» در ساعات ۶ و ۱۸، شبکه دو هر روز در برنامه «صبحانه ایرانی» ساعت ۷ و روزهای پنجشنبه و جمعه با «بسته پیشنهادی» حوالی ساعت ۲۲:۱۵ و شبکه سه در برنامه «سلام صبح بخیر» ساعت ۹ رویدادهای جشنواره فجر را پوشش می‌دهند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “برنامه تلویزیون در جشنواره فیلم فجر چیست؟/ از «هفت» تا «سینماملت»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید