آخرین خبر

داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد

داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد

داوری اولیه مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» با حضور ۶ داور برگزار شد.

به گزارش آوای ایرانیان، داوری اولیه مسابقه عکاسی تئاتر«زیبایی گاهی زن است» با حضور ۶ داور برگزار و مسابقه مردمی این عکاسی نیز پنجشنبه ۲٨ آذر ماه برپا می‌شود.

در مرحله نخست داوری این مسابقه عکاسی تئاتر، هیات انتخاب و داوری متشکل از آیدین آغداشلو، گلاب آدینه، کامبیز درمبخش، محمود کلاری، محمد فرنود و سیف‌الله صمدیان که در این مرحله از داوری به این هیات پیوست از میان هفتصد عکس ارسال شده توسط ۲۵۴ عکاس به دبیرخانه این مسابقه، ۳۰ عکس از ۲۶ عکاس برگزیده را برای نمایش در نمایشگاه عکاسی از تئاتر «زیبایی گاهی زن است» انتخاب کردند.

طبق فراخوان نخست عکاسی این نمایش ۳۰ عکس برگزیده این تئاتر به زودی در گالری به نمایش گذاشته می‌شود و کتاب عکس برگزیده این مسابقه نیز همزمان با افتتاح این نمایشگاه منتشر و رونمایی می شود.

اسامی عکاسان برگزیده این مسابقه که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود عبارتند از (بدون ترتیب): افرا شهباززاده (۲ اثر)، امیررضا رضایی، بابک برین‌(۲ اثر)، بابک کنعانی(۲ اثر)، تینا دلنوازی، جمال میرزایی (۲ اثر)، حمید هنجار، رضا جاویدی، روژین جاویدی، زهرا کیمیا، زهره ضیائی، زهره غلامی، سارا امامی، سلاله روی‌دشتی، شهریار اکبریه، شهریار بابایی، علی طهماسبی، علیرضا بیات، فاطمه رحمانی، فاطمه معینی، محمدرضا رحیمی آشتیانی، مریم اصلانی، مریم جعفری، مریم عسگری، منا نیکوگفتار، نفیسه مجابی.

بخش مردمی مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» که پیش از این در فراخوان اعلام شده بود پنجشنبه ۲٨ آذر ماه از ساعت ۱۲ ظهر در صفحه‌ تئاتر «زیبایی گاهی زن است» به  آدرس @ZibayiGahi در صفحه اینستاگرام این نمایش برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مشارکت در داوری این بخش می توانند در زمان قید شده به صفحه‌ مذکور مراجعه کنند.

نمایش «زیبایی گاهی زن است» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی مدتی قبل در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا شد.

مسابقه عکاسی این نمایش نیز توسط موسسه «راوی» برگزار می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “داوری مسابقه عکاسی تئاتر «زیبایی گاهی زن است» برگزار شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید