آخرین خبر

آمار مجوز کنسرت ها و تک آهنگ های فصل پاییز منتشر شد

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار گزارشی آمار مجوز کنسرت ها و تک آهنگ های صادر شده در فصل پاییز را منتشر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمار مجوزهای صادر شده دفتر موسیقی در سه ماهه سوم سال ۹۸ برای اجرای صحنه ای، آلبوم موسیقی، تک آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه های ارسال شده به دفتر موسیقی، اعلام شد.

در توضیح این گزارش آماری آمده است:

«با توجه به اینکه مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در استان ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در سالن های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می کند، آمار اجراهای صحنه ای در استان ها و سالن های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.

در سه ماهه پاییز امسال ۱۶۵ عنوان اجرای صحنه ای با ۳۲۸ اجرا، ۹۸ آلبوم موسیقی ، یکهزار و ۴۸ تک آهنگ، ۳۷ نماهنگ، ۱۳ کتاب گویا و ۱۰ اجرای گروه های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته اند.

همچنین در سه ماهه پاییز امسال ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز  برای ۱۵ شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آمار مجوز کنسرت ها و تک آهنگ های فصل پاییز منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید