آخرین خبر

جشن ماکان بند برای کودک زباله گرد مشهور + عکس

کنسرت شب گذشته ماکان بند سه اتفاق ویژه داشت؛ محمدرضا گلزار کیک تولد امیر مقاره را برید، زلمه روی صحنه آمد و دکور صحنه هم کَشتی بزرگی بود.

کنسرت ماکان بند شب گذشته، دوم دی ۱۳۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. این کنسرت مصادف با زادروز امیر مقاره یکی از خوانندگان گروه «ماکان بند» بود. در بخشی از این کنسرت و در وضعیتی که اعضای گروه غافل‌گیر شده بودند، محمدرضا گلزار با کیکِ تولدِ امیر مقاره روی صحنه آمد.
محمدرضا گلزار پس از بریدن کیک تولدِ امیر مقاره گفت: امیر مقاره با انرژی مثبتی که به همه ما می‌دهد حال همه ما را خوب می‌کند و حقش این است که پیشرفت کند.
امیر مقاره هم ضمن سپاسِ ویژه از گلزار، خطاب به او گفت: شما الگوی من در زندگی بوده‌اید و ممنونم که امشب در کنارم هستید.
کنسرت شب گذشته‌ی «ماکان بند» مهمان ویژه‌ی دیگری به نام «زلمه» داشت. «زلمه» کودک افغانستانی است که چندی پیش از سوی یکی از شهروندان ایرانی آزار دید و ویدیوی این اتفاق در فضای مجازی دست به دست شد.
«ماکان‌بند»، «زلمه» را به کنسرتش دعوت کرد و او را روی صحنه آورد تا تقدیری از او داشته باشد و بلکه از او بابت اتفاقی که افتاده، دلجویی کند.

رهام هادیان وقتی «زلمه» را روی صحنه در کنار خود داشت، به افتخار این کودکِ کار، آهنگی افغانستانی خواند و این آهنگ را به تمام افغانستانی‌ها تقدیم کرد.
اتفاق جالب دیگری هم شب گذشته شکل گرفت که مربوط به دکورِ صحنه بود. دکور این اجرا براساس قطعه‌ی «ناخدا» طراحی شده بود و تماشاگران کَشتیِ بزرگی را روی صحنه می‌دیدند. اعضای «ماکان بند» گاهی سری به عرشه‌ی کشتی می‌زدند و از آنجا به خواندن و یا نواختن می‌پرداختند.
«ماکان بند» با اجرای دیشب ثابت کرد که همیشه به دنبال ایجاد فضاهای جدید و متفاوت برای مخاطبانش است و برای احترام گذاشتن به هوادارانش همواره در حال اندیشه و اجرای ایده‌های جدید است.
یاشار خسروی سرپرست و امیرمیلاد نیکزاد رهبر ارکسترِ «ماکان بند» در اجرای دیشب بودند.
کنسرت «ماکان بند» امشب(سوم دی)، چهارم دی و پنجم دی ماه برگزار میشود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “جشن ماکان بند برای کودک زباله گرد مشهور + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید