آخرین خبر

تمدید اجرای نمایش «فردای شب» در مجموعه تئاتر شهر

اجرای نمایش «فردای شب» به نویسندگی و کارگردانی جواد اسفندیاری در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، اجرای نمایش «فردای شب» به نویسندگی و کارگردانی جواد اسفندیاری در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا روز جمعه سیزدهم دی تمدید شد.

این اجرا بر پایه فراخوانِ مشارکت در رویدادهای اجرایی _ پژوهشیِ «کارگاه نمایش» دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاتر شهر آماده شده است و یک اجرای کارگاهی _ تجربی است. هدف از ارائه این پروژه بررسی، مطالعه و اجرا پژوهی در حوزه غیاب در اجرا و ارائه ی رویکردهای مینیمالیستی در طراحی اجرا است.

ایده اجرا حول مفهوم پرداخت امرِ تئاتریکال، پیرامون ایده وهم (جهان ذهنی) و نوعی بازنمود فیزیکی و حسی از امر ذهنی و به نمایش درآوردن یا بازنمود زبانِ وهم در اجرا و تجربه گری در حوزه فضا و اتمسفر اجرا است. بدین معنا با وجود اینکه اجرا بر پایه متن شکل گرفته اما متن در نهایت بخشی از فرم اجراست.

سه اجراگر پروژه فردای شب، مژده دایی، مونا سهراب حقیقت، فرنوش نیک اندیش با هدایت و کارگردانی جواد اسفندیاری از ۲۴ آذر تا  ۱۳ دی ۹۸ در کارگاه نمایش واقع در مجموعه تئاتر شهر این تجربه را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: جواد اسفندیاری، تهیه کننده: حمیدرضا زبیر، اجراگران: مژده دایی، مونا سهراب حقیقت، فرنوش نیک اندیش، دستیار کارگردان و برنامه ریز: ستاره صمدی رذانی، طراح صحنه:  علیرضاوحدانی، جواد اسفندیاری، طراح پوستر و گرافیست: آیه حیدری، طراح تیزر: شهاب محمودی.

پروژه رویدادهای اجرایی پژوهشی کارگاه نمایش با انتشار فراخوان در تابستان ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و پس از بررسی بیش از ۱۰۰ طرح ایده اجرایی توسط هاجر سعیدی نژاد، امین عظیمی و عباس اقسامی ، در نهایت ۲۳ اثر را برای تولید و ارائه تا آبان ۱۳۹۹ برگزید. «فردای شب» نخستین اثر از این مجموعه است که با استقبال مخاطبان روبرو شده است.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تمدید اجرای نمایش «فردای شب» در مجموعه تئاتر شهر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید