آخرین خبر

کنسرت شهرام ناظری برای اهل دلانِ بندر تمدید شد.

استاد شهرام ناظری و گروه موسیقی مولوی، از امشب دهم دی ماهِ جاری به دیدار مخاطبان خونگرم در شهرستان گناوه رفته و پس از آن با اجراهای تمدید شده طی دو شب، میهمان موسیقی دوستان و اهل دلانِ بوشهرخواهد بود.

به گزارش آوای ایرانیان، استاد ناظری با همراهی گروه موسیقی مولوی، در تاریخ ۱۰ دی ماهِ جاری در تالار طاووس شهرستان گناوه و پس از آن طی دو تاریخ ۱۲ و ۱۳ این ماه، در تالار لیان بندر بوشهر به اجرای رپرتواری از قطعات به یاد ماندنی موسیقی ردیف-دستگاهی می پردازد.
در این اجرا نوازندگان صابر نظرگاهی، سینا جهان آبادی، بابک غسالی، جمشید صفرزاده، شهریار نظری، فرهاد صفری و ذبیح الله وحید، به هنرنمایی پرداخته و آواز استاد ناظری را همراهی خواهند کرد.
بهای بلیت های این تور سه روزه که به همت مؤسسه فرهنگی و هنری سرایش تدارک دیده شده، در گناوه ۶۰ تا ۱۳۰ هزار تومان و در بوشهر ۵۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی مولوی به آواز خوانی استاد شهرام ناظری، در تاریخ ۱۰ دی (امشب ۱۹:۳۰) تقدیم مخاطبان در تالار طاووس گناوه شده و ۱۲ و۱۳ دی ماه (۱۹:۳۰) در تالار لیان بوشهر برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت سرایش به ادرس www.sorayesh.co مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرت شهرام ناظری برای اهل دلانِ بندر تمدید شد.”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید