آخرین خبر

سازندگان «گاندو» فیلم فاخر حضرت معصومه (س) را تولید می‌کنند

پروژه فاخر سینمایی حضرت معصومه (س)، بعد از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان سازندگان «گاندو» با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) آغاز شد.

به گزارش آوای ایرانیان، پروژه فاخر سینمایی حضرت معصومه (س)، امروز (چهارشنبه ۱۱ دی ماه) در شهر مقدس قم همزمان با ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها، آغاز به کار خود را رسانه‌ای کرد.

این نشست رسانه‌ای بعد از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) با حضور مجتبی امینی (تهیه‌کننده) و جواد افشار (نویسنده و کارگردان) برپا شد.

مجتبی امینی و جواد افشار در پروژه جدید خود به سراغ زندگینامه حضرت معصومه (س) رفته‌اند تا بخش مهمی از زندگی آن حضرت را ـ. که هجرت ایشان از مدینه به قم است ـ. به تصویر بکشند. هجرتی که به عنوان نماینده امام با تدبیر ربانی امام رضا (ع) از قلب ژئوپلیتیک فکری جریانات گوناگون انحرافی آن تاریخ گذر کرده و با یک حرکت عظیم تمدن‌ساز، اراده الهی در محقق ساختن ژئوپلیتیک نوین اسلامی با مرکزیت قم را در جهان اسلام و ایران ایجاد کند.

امینی با اعلام این خبر گفت: پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش، سرانجام نگارش اولیه فیلم سینمایی حضرت معصومه (س) به پایان رسید. جواد افشار و حمید رسول‌پور پس از ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی به پشتوانه تحقیقات ۱۰ ساله خود، طرح اولیه این فیلمنامه را به پایان رسانده و فاز جدید و نهایی متن فیلمنامه توسط جواد افشار آغاز شده است.

وی در انتها درباره آغار تولید این پروژه افزود: پیش بینی می‌شود در سال آینده پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه وارد مرحله پیش‌تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سازندگان «گاندو» فیلم فاخر حضرت معصومه (س) را تولید می‌کنند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید