آخرین خبر

خاطراتی از «پایتخت۵» و جلسه با سردار سلیمانی/ خبری که شوک‌آور بود

سیروس مقدم ضمن مرور خاطراتی از جلسات خود با سردار حاج قاسم سلیمانی در زمان ساخت «پایتخت۵» تاکید کرد شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر ایرانیان خواهد شد.

به گزارش آوای ایرانیان، سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» که در فصل پنجم این سریال به قصه‌هایی از سوریه و همچنین مبارزه با داعش پرداخته بود شب گذشته ۱۳ دی ماه در گفتگویی تلفنی با محمدحسین رنجبران در ویژه برنامه شبکه یک سیما با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: من به مناسبت این فاجعه‌ای که اتفاق افتاد به خانواده سردار عزیز و همه کسانی که در این اتفاق هولناک آسیب دیدند تسلیت می‌گویم.

وی به خاطراتی از جلسات خود با سردار حاج قاسم سلیمانی برای ساخت فصل پنجم «پایتخت» اشاره و بیان کرد: وقتی ما خواستیم «پایتخت ۵» را شروع کنیم قرار ملاقاتی از طرف مؤسسه اوج ترتیب داده شد و من توانستم سردار سلیمانی را زیارت کنم. او در نهایت سادگی، عطوفت و تأثیرگذاری صحبت‌هایی مثبت و سازنده درباره «پایتخت» بیان کرد؛ صحبت‌هایی برای مراحل مختلف فیلمنامه و ساخت سریال که این صحبت‌ها جزو لحظات فراموش نشدنی زندگی من بود.

مقدم درباره شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی و حسی که در آن لحظه پیدا کرده است، اظهار کرد: ما شب این اتفاق تا دیروقت در حال کار بودیم و دیرتر از خواب بیدار شدیم و اولین خبری که روز جمعه از اخبار شنیدم همین بود و واقعیت این است که شوکه شدم. در سریال امام علی (ع) زمانیکه خبر شهادت مالک اشتر را می‌دهند در دیالوگی پاسخ می‌دهند که «با مرگ مالک باورم می‌شود که مرگ هم وجود دارد» خبر شهادت سردار سلیمانی هم برای من همین قدر باورنکردنی، نابهنگام و متاثرکننده بود. تأثیر خیلی عجیب و غریبی در ما گذاشت و هنوز نمی‌توان این خبر را باور کرد.

این کارگردان در پایان درباره نگاه به آینده با این اتفاق تصریح کرد: به زبان ساده خود می‌توانم این را بگویم که مطمئن باشید که این اتفاق باعث اتحاد و وحدت فکری و عملی بیشتر ایرانیان خواهد شد، این وحدت پیش از این شکل گرفته است و بیشتر هم می‌شود.

مقدم درباره تروریسم نیز بیان کرد: بحث تروریسم چیزی است که وقتی منطق به بن بست می‌رسد پای آن به وسط کشیده می‌شود. تروریسم محکوم است و ما هم امروز به همراه جمعی از عزیزان در بیانیه خانه سینما این اقدام را محکوم کردیم.

وی در پایان بیان کرد: جامعه، مردم و هنرمندان ما ستون محکمی را از دست دادند که بسیار ضایعه اسفباری بود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خاطراتی از «پایتخت۵» و جلسه با سردار سلیمانی/ خبری که شوک‌آور بود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید