آخرین خبر

لغو تمامی کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها به مناسبت شهادت سردارقاسم سلیمانی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از لغو تمامی کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمد اله‌یاری مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگویی با مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردارقاسم سلیمانی از لغو تمامی کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

وی افزود: به احترام عروج سردار رشید اسلام و انقلاب سردار حاج قاسم سلیمانی تمامی کنسرت‌ها و اجراهای زنده حوزه موسیقی در تهران و شهرستان‌ها تا سه روز به‌صورت کامل لغو اعلام می‌شود.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در با انتشار پیامی شهادت سردارقاسم سلیمانی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است: «شهادت فرمانده رشید و پرافتخار سپاه  اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد درخشان تداوم خط سرخ حق پرستی  و مسیر سربلند جبهه مقاومت و فداکاری برای رهایی  مظلومان هستی از ظلم و تباهی است.

دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان عزیز، همراه ملت شریف و نستوه ایران عزیز، داغدار این واقعه دردناک هستند.

ضمن تسلیت و تعزیت این حادثه دردناک، بدین وسیله اعلام  می نماید که کلیه ی اجراهای صحنه ای  مرتبط با این هنر مردمی، با توجه به سه روز عزای عمومی اعلام شده، برگزار نمی شود.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “لغو تمامی کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها به مناسبت شهادت سردارقاسم سلیمانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید