آخرین خبر

امیرسلیمانی: بازی در سریال‌های مناسبتی بازیگر را فرسوده می‌کند

به گزارش آوای ایرانیان، بازیگر سریال نوروزی «کامیون» گفت: بازی در این سریال‌های مناسبتی از نظر بیرونی ممکن است تفاوت زیادی با سایر کارهای دیگر تلویزیون نداشته باشد، اما به دلیل فشار و استرس بالایی که حین تولید دارد، بازیگر را فرسوده می‌کند.

سپند امیر سلیمانی بازیگر تلویزیون و سینما که این روزها مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «کامیون» است، درباره ایفای نقش خود در این سریال گفت: کار پر بازیگری است و من بعد از مدت‌ها نقش یک جوانی که خواستگار است را در این سریال ایفا می‌کنم که با فیزیکم هماهنگ است. این کاراکتر از ابتدا تا پایان سریال دغدغه ازدواج و خواستگاری از یکی از شخصیت‌های اصلی را دارد.

این بازیگر درباره حضور خود در سریال‌های نوروزی نیز عنوان داشت: بازی در این سریال‌های مناسبتی از نظر بیرونی ممکن است تفاوت زیادی با سایر کارهای دیگر تلویزیون نداشته باشد، اما به دلیل فشار و استرس بالایی که حین تولید دارد، بازیگر را فرسوده می‌کند.

امیرسلیمانی همچنین ضمن بیان اینکه این روزها بازی در نقش‌های جدی را به کمدی ترجیح می‌دهم، ادامه داد: زمانی ترجیحم به کارهای کمدی بود اما الان واقعا برایم فرقی ندارد و حتی شاید نقش جدی هم برایم جذاب‌تر از کمدی باشد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امیرسلیمانی: بازی در سریال‌های مناسبتی بازیگر را فرسوده می‌کند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید