آخرین خبر

آلبوم شعر و موسیقی «همیشه با تو» فریدون مشیری منتشر شد

آلبوم شعر و موسیقی «همیشه با تو» با اشعار و صدای زنده یاد فریدون مشیری و خوانش لاتین سوزی ضیایی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری نت هشتم راهی بازار موسیقی شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم «همیشه با تو» با سروده های زیبای زنده یاد فریدون مشیری، صدای ماندگار او و خوانش انگلیسی سوزی ضیایی در قالب ۴۴ فصل از جمله «همیشه با تو»، «انسان باشیم»، «روی در روی سیاهی»، «آه باران»، «نسیمی از دیار آشتی»، «دوست بدارید»، «دست»، «آزادگی»، «شکوه روشنایی»، «چکاوک»، «جستجو»، «دلاویزترین»، «غزلی در اوج»، «کوچه»، «مادر»، «خوش به حال غنچه های نیمه باز» و…ضبط و اجرا شده است که دفترچه اشعار و نسخه انگلیسی با صدای سوزی ضیایی ضمیمه آن است.

موسیقی این اثر را فرشاد مشیری خواجه نصیری ساخته است. خواجه نصیری متولد ۱۳۷۱ نوه شاعر فقید ایرانی فریدون مشیری است که در رشته معماری و مطالعات صدا تحصیل کرده و آثار صوتی او شامل موسیقی الکترونیک، اگوستیک، صدا و هنر رسانه نوین است.

سوزی ضیایی، مؤسس ایران ادیو بوک و گوینده سه زبانه ی فارسی، فرانسوی و انگلیسی است که در فرانسه استاد دانشگاه زبان انگلیسی می باشد. او نسخه لاتین اشعار را دکلمه کرده است.

شایان ذکر است که آلبوم شعر و موسیقی «همیشه با تو» با سروده های فریدون مشیری توسط مؤسسه فرهنگی و هنری نت هشتم منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

 

آلبوم همیشه با تو
آلبوم همیشه با تو

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم شعر و موسیقی «همیشه با تو» فریدون مشیری منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید