آخرین خبر

اعلام برنامه‌های گردشگری صدا و سیما در نوروز ۹۹

مسئولان بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما، برنامه‌های خود را در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور در نوروز ۹۹ معرفی کردند.

به گزارش آوای ایرانیان، چهل‌وپنجمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، امروز دوشنبه۲۳ دی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در سالن مذاکرات مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این برنامه رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما گفت: ب‌طور کلی، سفر نگاه فرهنگی دارد و این‌موضوع در آموزه‌های دینی ما نیز آمده است. کشور ما ظرفیت‌های زیادی دارد. شاید این تنوع فرهنگی و آداب و رسوم در کشور‌های دیگر کمتر باشد. متناسب با این ظرفیت‌ها، رسانه‌های زیادی هم ایجاد شده است. اما اکنون می‌بینیم که تمرکز سفر‌ها روی شمال کشور است. قطعاً یکی از دلایلی که می‌تواند تأثیرگذار باشد، شبکه‌های استانی است که در این زمینه می‌توانند فعالیت بیشتری کنند.

در ادامه وحید کمالی مدیرکل صدای استان‌ها گفت: ما یک رادیو زیارت، ۳۴ رادیو پیام و ۷۵ شبکه داریم. قاعدتاً در ایامی مانند نوروز ۹۹، رادیو مرجعیت بیشتری دارد، چون بیشتر سفر‌ها زمینی است. کار‌های جریان‌ساز از حالا شروع شده است مانند برنامه‌هایی با موضوع «ایران را پاکیزه نگه داریم» یا موضوعاتی در رابطه با «آسیب زدن به محیط‌زیست»، پویش‌هایی مانند «ایمن برانیم تا سالم بمانیم» نیز شروع به کار کرده‌اند. برای معرفی جاذبه‌های ایران، برنامه «ایران را بگردیم» تولید شده است. اتوبوس گردشگری نیز در استان‌ها گردش می‌کند تا نقاط دیدنی را معرفی کند.

وی افزود: باید کاری کنیم که سفر‌ها در طول سال انجام شود، ولی اکنون هر زمان آموزش و پرورش تعطیل باشد، موضوع سفر پیش می‌آید بنابراین ما هم در این ایام برنامه‌های بیشتری داریم.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اعلام برنامه‌های گردشگری صدا و سیما در نوروز ۹۹”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید