آخرین خبر

نمایش فیلم «دوچ» با دوبله ژاپنی در جشنواره اکیناوا

فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در ویژه‌ برنامه‌ای با دوبله ژاپنی در شهر اکیناوا نمایش داده می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم سینمایی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه‌ برنامه‌ای با دوبله ژاپنی در شهر اکیناوای ژاپن نمایش داده می‌شود.

این فیلم بلند ۷۶ دقیقه‌ای قرار است در ویژه‌ برنامه‌ای از ساعت ۱۳ تا ۱۶ روز ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ (۸ فوریه ۲۰۲۰) در سالن ریوکو شیمپو شهر اکیناوای ژاپن به نمایش درآید.

به گفته برگزارکنندگان ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان اکیناوای ژاپن در این دوره با کمک ۱۳۰ هنرمند دوبلور فیلم‌ها به زبان ژاپنی برگردانده شده است تا برای کودکان که مخاطبان جشنواره‌اند قابل فهم‌تر باشد.

فیلم «دوچ» تنها فیلمی است که برای نمایش در این ویژه‌برنامه انتخاب شده و قرار است پیش از نمایش آن کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای از فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان اکیناوای که به انتخاب داوران کودک تدوین شده است، نمایش داده شود.

در عین حال این فیلم سینمایی پیش از این در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۳۹۸ (۱۸ و ۱۹ دسامبر ۲۰۱۹) در بخش رسمی «کوکورو ویژن» در بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان اکیناوای ژاپن نیز نمایش داده شد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “نمایش فیلم «دوچ» با دوبله ژاپنی در جشنواره اکیناوا”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید