آخرین خبر

باز هم رضا صادقی مردم را به «رنگ لبخند» دعوت کرد

رضا صادقی با انتشار خبری، مردم را جهت کمک رسانی به عزیزانمان در سیستان و بلوچستان و جاسک دعوت کرد. این در حالی ست که سینا شعبانخانی نیز این هنرمند را با انتشار پستی در اینستاگرامش همراهی کرده است.

به گزارش آوای ایرانیان، خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ و خیریه مهر آفرین در اقدامی زیبا تحت عنوان «و دوباره رنگ لبخند» از همه مردم و اهالی هنر درخواست حضور و کمک رسانی به مردمان سیستان و بلوچستان و جاسک نمودند.

صادقی در راستای این حرکت مردمی که برای بار دوم اتفاق می افتد نوشته ای منتشر کرده که متن آن از این قرار است: «قطعا این اتفاقات را باید مسئولین و آدمهایى انجام بدن که وظیفه مدیریت این بحران را بعهده دارن، اما واقعیت اینه که الان هر بودنى کنار مردم آسیب دیده و داغ دیده وطن شاید بتونه ذره اى تلخى این روزگارو کم کنه .. به همین جهت براى بار دوم این حرکت مردمى با مشارکت مردم و اهالی هنر بخصوص موسیقى در قالب «رنگ لبخند» انجام خواهد شد …
از تک تک هنرمندان و عزیزانم که همه بدون حتى کوچکترین لکنتی این همراهى رو پذیرفتن و همه هوادارنم و خیریه مهر آفرین و همه مردم تشکر میکنم؛ براى این ” رنگ لبخند که امیدوارم باعث لبخند خدا و عزیزانمون در . جاسک و سیستان_بلوچستان بشه …
وعده ما پنج شنبه ، با لبخند تشریف بیارید لطفا.»

سینا شعبانخانی، خواننده شناخته شده موسیقی پاپ هم در حمایت و همراهی با آقای مشکی پوش نوشته کوتاهی با این محتوا که: «سلام به دوستان گلم، منتظر دیدار روی ماهتون برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و جاسک هستیم. ممنون از رضا جان صادقی برای دعوتش و اینکه همیشه در کار خیر پیش قدم شده.» در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

شایان ذکر است که این حرکت زیبای مردمی، از ساعت ۱۴ الی ۲۳ شامگاهِ پنج شنبه ۲۶ دی ماهِ جاری در مجتمع نگین فرازِ تهران در جریان خواهد بود.

 

سینا شعبانخانی در رنگ لبخند

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “باز هم رضا صادقی مردم را به «رنگ لبخند» دعوت کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید