آخرین خبر

مانی رهنما: مردم خیلی با چهره‌ من آشنا نیستند

آوای ایرانیان: مانی رهنما خواننده پاپ می‌گوید حدود ۲۰ سال است که در عرصه موسیقی کار کرده اما مردم خیلی با چهره‌‌اش آشنا نیستند.

نشست کنسرت مانی رهنما با نام یادمان بابک بیات صبح یکشنبه ۲۰ دی‌ماه در تالار وحدت با حضور مانی رهنما خواننده، محمدرضا چراغعلی آهنگساز و علیرضا شمس اسکندری سرپرست ارکستر برگزار شد.

مانی رهنما خواننده نام‌آشنای موسیقی پاپ در ابتدای این نشست خبری گفت: شبه‌ای ایجاد شده بود مبنی بر اینکه قرار است در این کنسرت تمامی قطعات بیات اجرا شود اما این‌طور نبوده و تنها چند قطعه از این هنرمند فقید اجرا خواهد شد. در واقع قرار بود این کنسرت را در سالروز درگذشت بابک بیات برگزار کنیم، اما موفق به گرفتن سالن برای آن تاریخ نشدیم، به همین دلیل در کنسرت پیش رو یاد بابک بیات را زنده‌ نگاه می‌داریم.

رهنما ادامه داد: این کنسرت سورپرایزهای ویژه‌ای و جالبی دارد که ترجیح می‌دهم کمتر به آن بپردازم تا مزه آن از بین نرود. ما در این کنسرت چهار ترانه از یغما گلرویی را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: در کشور ما مشکلات بسیاری برای فعالیت هنری وجود دارد. من حدود ۲۰ سال است که در عرصه موسیقی کار می‌کنم اما مردم خیلی با چهره‌ من آشنا نیستند، چرا که چهره‌ من را از رسانه‌های تصویری بسیار کم دیده‌اند.

این هنرمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور کمرنگ خود در این سال‌ها اشاره کرد و گفت: در کشور ما مشکلات بسیاری برای فعالیت هنری وجود دارد. من حدود ۲۰ سال است که در عرصه موسیقی کار می‌کنم، اما مردم خیلی با چهره‌ من آشنا نیستند، چرا که چهره‌ من را از رسانه‌های تصویری بسیار کم دیده‌اند. در آن هفت سال که آلبومی از من منتشر نشد دل‌ودماغ کار کردن نداشتم و حالم خوب نبود. همه این‌ها در کنار مشکلاتی که برای انتشار آثار وجود داشت باعث شد در آن سال‌ها آلبومی منتشر نکنم.

این خواننده در پایان هم اظهار داشت: از نظر من هنر برای طبیعت و ذات خود هنر است. اگر هنرمند درست عمل کند مخاطب هم جذب می‌شود. زنده‌یاد بابک بیات همیشه به من می‌گفت: هیچ‌وقت دنبال پول نباش، بگذار پول به دنبال تو بیاید.

ارکستر ۳۰ نفره روی سن تالار وحدت

علیرضا شمس اسکندری سرپرست ارکستر رهنما هم درباره گروه ارکستر این کنسرت گفت: ما حدود ۳۰ نوازنده خواهیم داشت. این بدان معنا نیست که تمامی این ۳۰ نفر از ابتدا تا انتها روی سن خواهند بود بلکه تغییر خواهند کرد. ما همچنین از ساز دیجی ریدو که یک ساز استرالیایی است برای چند قطعه استفاده خواهیم کرد.

در موسیقی ما جنگ نابرابری وجود دارد

دکتر علی چراغعلی آهنگساز شاخص موسیقی هم در اواسط این نشست ضمن حمایت تمام جانبه از رهنما گفت: صدای رهنما شناسنامه داشته و جزو هنرمندان فاخری است که کارهایش همیشه خاص بوده است. حضورم در این کنسرت در کنار رهنما آرامش خوبی می‌دهد.

چراغعلی ادامه داد: هم‌اکنون در موسیقی ما جنگ نابرابری وجود دارد. خیلی از دوستان انواع رسانه را در اختیار دارند و کلیپ‌هایشان را در رسانه‌های غیرمجاز منتشر می‌کنند و بعد هم با یک عذرخواهی مسئله را حل می‌کنند. این امکان برای برخی هست و برای برخی نیست.

کنسرت مانی رهنما روز ۲۸ دی‌ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت به ارکستر سی نفره به سرپرستی علیرضا شمس اسکندری برگزار خواهد شد.

منبع: هنرآنلاین

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مانی رهنما: مردم خیلی با چهره‌ من آشنا نیستند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید