آخرین خبر

اجرای «لانچر 5» در تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد

نمایش «لانچر ۵» به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی تا هفتم بهمن ماه در تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد.

به گزارش آوای ایرانیان، نمایش «لانچر ۵» به نویسندگی و کارگردانی پویا سعیدی و مسعود صرامی که از پنجم دی ماه اجرای خود را در سالن استاد سنمدریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده تا هفتم بهمن ماه نیز ادامه دارد.

بازیگران نمایش امیر نوروزی، میلاد چنگی، مجید یوسفی، محمد حق‌شناس، صادق برقعی، مرتضی سلطان محمدی، باسط رضایی، حامد محمودی، مجتبی یوسفی، فرشید روشنی، امیرحسین احمدی، منصور نصیری، پویا عربگری، علی چایچی هستند.

این نمایش پیشتر تندیس بهترین نمایشنامه از نوزدهمین جشنواره دانشگاهی (جایزه اکبر رادی) در سال ۹۵،  تقدیر بهترین نمایشنامه از جشنواره تئاتر شهر در سال ۹۶، تندیس بهترین نمایشنامه در بخش صحنه در بیست و یکمین جشنواره دانشگاهی در سال ۹۷، نامزد نمایشنامه در جشنواره تاتر فجر در سال ۹۷ف تقدیر بهترین بازیگر مرد در ۲۱مین جشنواره دانشگاهی در سال ۹۷ (امیر نوروزی)، تقدیر بهترین بازیگر مرد در جشنواره تاتر فجر در سال  ۹۷ (امیر نوروزی)، تقدیر بهترین طراحی نور در جشنواره تاتر فجر در سال ۹۷ (علیرضا میرانجم)، ‏‪نامزد چهار جایزه بهترین بازیگر مرد از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و  نامزد بهترین طراحی نور از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی را گرفته است.

داستان در یک پادگان پدافندی ارتش در دوران پهلوی دوم اتفاق می‌افتد.در یک‌ فاصله زمانی کوتاه یک سرباز وظیفه و دو افسر کادری جوان از بین می‌روند. شواهد نشان از یک فاجعه اخلاقی می‌دهد.دستمایه نمایشنامه یک اتفاق (متأسفانه) تکراری و مگو در یک محیط کاملاً مردانه است. دیالوگ‌ها در عین سادگی منظم است و راهگشا.

بنابراین در پادگانی نظامی سه تیراندازی به فاصله زمانی یک ماه منجر به مرگ سه سرباز شده است. به دلیل اهمیت موضوع سروان شایگان افسر دایره بازرسی از طرف ستاد کل مامور حل و فصل پرونده می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای «لانچر ۵» در تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید