آخرین خبر

پرفروش ترین آثار موسیقی ماه های محرم و صفر + عکس

آوای ایرانیان: رفروش های «بیپ تونز» در دو ماه محرم و صفر از سوی این سایت معرفی شدند، این در حالیست که بخش اعظم این آمار متعلق به آثار موسیقایی مذهبی و عاشورایی بوده است.

به گزارش آوای ایرانیان، محرم و صفر با حال و هوای خاص خود، ذائقه ی شنیداری بسیاری از شنوندگان موسیقی را دستخوش تغییر می کند، در دهه ی اول و دوم محرم، تقریبا همه جا می توان نواهای مذهبی و عاشورایی را شنید. همین موضوع تأثیر زیادی بر روند تولید و بازار محصولاتِ شنیداری می گذارد. بیشتر آثارِ موسیقی مذهبی در این ایام روانه ی بازار می شوند. در میانه ی این دوماه نیز با توجه به غیبت موسیقی پاپ، فرصت خوبی برای نشر موسیقی سنتی و بی کلام پدید می آید.

آلبوم «هفتادوسومین نفر» روایت متفاوتی از واقعه ی کربلا را بازآفرینی کرده است. «شهاب حسینی» و «حامد بهداد» در این اثر حضور داشته اند و جایگاه نخست را در پرفروشهای بیپ تونز بدست آورده است. جایگاه دوم مربوط به «طریق عشق» اثر تازه منتشر شده از اساتید شجریان و مشکاتیان است. «سی سالگی» با صدای «احسان خواجه امیری» و آلبوم «دعوت» از «کاکوبند» نیز همچنان پرفروش هستند و در رده های سوم و چهارم قرار گرفته اند. رده ی پنجم به «سلام آقا» که مجموعه ای عاشورایی است تعلق دارد. «رضا صادقی»، «محسن چاووشی»، «محمد علیزاده» و «مهدی یغمایی» در این آلبوم به خوانندگی پرداخته اند. در نهایت ششمین اثر پرفروش محرم و صفر سال ۹۵، آلبوم «امیربی گزند» از محسن چاووشی بوده است.

علاقه مندان برای تهیه این آثار به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» اقدام به خرید دیجیتال و دانلود قانونی نمایند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پرفروش ترین آثار موسیقی ماه های محرم و صفر + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید