آخرین خبر

تماشاخانه ایرانشهر هفت شب «میزبان پاک» شهر میشود

نمایش «پارک شهر»با طراحی و کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد فقط هفت شب در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، این شب ها با طراحی و کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، برای خرید اینترنتی و خرید گروهی تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است تا در مدت محدود اجرا، مخاطبان متفاوتی را میزبانی کند.

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد

پارک شهر نمایشی است که بهزاد خاکی نژاد به صورت کارگاهی با دانشجویان و دانش آموختگان تئاتری بر اساس ایده اجرایی کار شده است. این نمایش سال گذشته با گروه دانشجویان متفاوت و طراحی داستانی دیگری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

پارک شهر فقط تا ۱۱ بهمن ۹۸ روی صحنه سالن استاد سمندریان است.

بازیگران این نمایش عبارت‌اند از؛ بابک نوری، ادمون اوراحی، پرستو ایزدی‌پناه، سیما احمدی، مهتاب فرج‌نژاد، سمی مسلمی، نسیم علیپور، نیلوفر مهاریان، مرضیه دهقان‌پور، آزیتا ابریشمی‌موحد، زینب ابراهیمی، آیدا تفرشی، غزل حکیمی‌پور، سحر صالحی، تینا سماوات، مهسا اثنی‌عشری، روژینا می‌رسید، سوگل مقصودی، عسل زارع‌بیدمشکی، سحر سلحشور، زهرا میرزایی، آویشن نجفی.

در خلاصه این نمایش آمده است، یک تجربه کارگاهی تئاتر دانشگاهی است که بدون نمایشنامه و با تجربه شخصی بازیگران شکل گرفته و نیم نگاهی هم به فیلم کوتاه INSIDE داشته است. «پارک شهر» درباره مردی است که همه‌ زن‌های زندگی خود (مادر، همسر، معشوقه، دختر و خواهر) را ترک کرده، در تنهایی کارش به تیمارستان رسیده است و با تصویر ذهنی آن پنج زن زندگی می‌کند…

همچنین دانشجویان در تمام روزهای هفته می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر به گیشه تماشاخانه نسبت به خرید بلیت تخفیف‌دار اقدام کنند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تماشاخانه ایرانشهر هفت شب «میزبان پاک» شهر میشود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید