آخرین خبر

پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران افتتاح می‌شود

آیین گشایش پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران روز جمعه ۴ بهمن در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران در راستای اهداف و مأموریت‌های خود و به منظور رشد، توسعه و گسترش هنر شهری و فراهم آوردن فرصت‌های خلق آثار هنری، ایجاد رقابت سالم بین هنرمندان، تعامل، هم فکری، تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای هنری در حوزه دیوارنگاری، پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران را برگزار می‌کند. آئین گشایش پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران روز جمعه ۴ بهمن ماه در باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

رویداد دوسالانه دیوارنگاری تهران به دنبال گردآوری ایده‌های هنری خلاقانه به منظور انسجام بخشی و معنا دادن به فضاهای شهری است.

جایی که زندگی شهروندان شکل می‌گیرد و نیاز به شکوفایی و نشاط بیشتری دارد تا از طریق رشد آگاهی بصری و درک زیبایی، درنهایت رضایت مندی شهروندان را فراهم آورد.

بر این اساس، «هنر، شهروند، محله و خیابان» رویکرد این دوره به شمار می‌رود، رویکردی نو به کیفیت زندگی شهری و پیوند شهروندان به هویت محله و خیابان از طریق خلق آثار هنری.

دست یابی به ایده‌های خلاق و نوآوری در دیوارنگاری شهری، تداوم رویکردهای فرهنگی، ملی و آئینی در قالب ایده‌های نو، حمایت و هدایت راهبردی برای دست یافتن به بیانی ممتاز در زمینه دیوارنگاری شهری و بازیابی هویت فرهنگی و روایت‌های محله‌ای در مناطق شهری تهران از جمله اهداف دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “پنجمین دوسالانه دیوارنگاری شهری تهران افتتاح می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید