آخرین خبر

روایت بردیا میرزایی از مرگ فرشته در خانه هنرمندان

کنسرت موسیقی کلاسیک بردیا میرزایی، تحت عنوان مرگ فرشته و در دومین هفته از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ تقدیم مخاطبانِ خانه هنرمندان تهران می شود.

به گزارش آوای ایرانیان، تکنوازی گیتار کلاسیک بردیا میرزایی نوازنده جوان گیتار، در ساعت ۱۹ از تاریخ ۱۴ بهمنِ جاری در سالن استاد جلیل شهنازِ خانه هنرمندان به اجرا درمی آید.

نام این رسیتال برگرفته از نام قطعه‌ آستور پیاتزولا، نوازنده و آهنگساز معاصر است که در آن قرار است میرزایی مجموعه‌ای از قطعات دوران رمانتیک گیتار کلاسیک و آثاری از بزرگان موسیقی جهانی چون تارگا، ویلالوبوس و پیاتزولا را بنوازد.

بردیا میرزایی متولد ۱۳۷۴ فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران و همچنین دانشجوی حال حاضر دانشگاه صنعتی شریف است. او اجراهای زنده دیگری را پیش از این ارائه کرده که از میان آنها می توان به دوئت گیتار کلاسیک و ویولون در خانه نمایش دا اشاره کرد که در قالب پرفرومنس اجرا شده است.

شایان ذکر است که کنسرت تکنوازی گیتار مرگ فرشته با اجرای بردیا میرزایی، در ساعت ۱۹ از تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت بردیا میرزایی از مرگ فرشته در خانه هنرمندان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید