آخرین خبر

آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان اعلام شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع رسانی جشنواره، دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اطلاعیه ای، آخرین مهلت ارسال نسخه بازبینی آثار متقاضیان شرکت در جشنواره را پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه اعلام و تصریح کرد این زمان تمدید نمی شود.

 

دبیرخانه این رویداد در اطلاعیه ای ضمن سپاس از مشارکت و همراهی سینماگران، فیلمسازان جوان و متقاضیان ارسال اثر به جشنواره اعلام کرد:

 

«با توجه به فرصت باقی مانده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای انتخاب فیلم ها در تاریخ پیش بینی شده، آن گروه از صاحبان آثار متقاضی شرکت در جشنواره که درخواست حضور را ثبت اما تاکنون نسبت به ارسال اثر خود اقدام نکرده اند حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه سال جاری فرصت دارند نسخه بازبینی فیلم خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر (عج) نرسیده به ایستگاه توانیر، نبش خیابان لنکران، پلاک ۲۴۵۴ طبقه پنجم، ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی، کدپستی: ۱۴۳۴۸۴۳۶۳۱ ارسال کنند. همچنین شماره تلفن های: ۸۸۱۹۴۲۳۵ ۰۲۱ و ۰۲۱۸۸۱۹۴۲۴۸ آماده پاسخگویی سئوالات متقاضیان در این زمینه است.»

 

بر اساس اعلام دبیرخانه، مهلت یاد شده امکان تمدید ندارد. بنابراین از متقاضیان درخواست می‌شود تا تاریخ یاد شده نسخه بازبینی فیلم خود را ارسال کنند.

 

سی و پنجمین جشنواره بین ‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین از پانزدهم تا بیستم مهر ماه سال جاری (۷ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می شود.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان اعلام شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید