آخرین خبر

بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، پادکست «ساعت رادیوی نیویورکر» مصاحبه‌ای از بردلی کوپر با دیوید رمنیک مجری برنامه منتشر کرده که درباره کارگردانی کوپر از جمله «ستاره‌ای متولد شد» و «مایسترو» و نقش‌های دراماتیک‌تر وی است. در این گفت‌وگو رمنیک از کوپر می‌پرسد: یعنی دیگر کارتان با دنیای سرگرمی و کمدی تمام شده است؟ به عبارت دیگر، اگر یک نقش کمیک بامزه دیگری از راه رسید و قرار شد ۳ ماه از زندگی شما بشود، «خماری ۵» نیست؟

کوپر پاسخ داد: خب اگر «خماری ۵» باشد در آن بازی می کنم. البته اول باید «خماری ۴» ساخته شود، اما بله.

مصاحبه کننده دوباره پرسید: یعنی این کار را با علاقه انجام می‌دهید؟ یا فقط برای پرداخت قبض‌ها؟ و کوپر گفت: برای «خماری ۴» فوری پاسخ مثبت می‌دهم، فقط به این دلیل که تاد فیلیپس را دوست دارم، زک گالیفیاناکیس را دوست دارم، اد هولمز را خیلی دوست دارم، احتمالا این کار را خواهم کرد.

کوپر در ادامه در پاسخ به این که آیا فیلم چهارم «خماری» ممکن است ساخته شود؟ پاسخ داد: فکر نمی‌کنم تاد هرگز این کار را انجام بدهد.

بردلی کوپر سال ۲۰۰۹ در «خماری» در کنار زک گالیفیاناکیس، اد هولمز، جاستین بارتا و کن جونگ بازی کرد. این فیلم کمدی ۲ دنباله داشت: «خماری قسمت دوم» در سال ۲۰۱۱ و «خماری قسمت سوم» در سال ۲۰۱۳.

کوپر تاکید کرد در حالی که در سال‌های اخیر نقش‌های خنده‌دار سنتی را بازی نکرده است، اما از بازی در فیلم‌های سرگرم کننده خوشحال می‌شود، همان طور که از آخرین پروژه‌های خود خوشحال ‌شده و بازی در فیلم‌های سنگین‌تر را آن‌طور که دیگران ممکن است «فرسوده‌کننده» بدانند، نمی‌داند. او گفت: هیچ چیزی سرگرم کننده‌تر از «مایسترو» و «ستاره‌ای متولد شده است» نیست؛ اگر اینطور نبود این کار را نمی‌کردم.

بردلی کوپر برای بازی در نقش یک رهبر ارکستر در فیلم «مایسترو» یکی از مدعیان اسکار امسال است و در خبری که چند روز پیش منتشر شد آمده بود که وی برای این که توانایی اجرای صحنه‌ای از فیلم را کسب کند، ۶ سال تمرین کرده است.

این فیلم یک درام زندگی‌نامه‌ای محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی بردلی کوپر است که بر رابطه آهنگساز آمریکایی لئونارد برنستاین و همسرش فلیسیا مونته‌آلگره تأکید دارد. فیلم‌نامه آن را کوپر و جاش سینگر نوشته‌اند و مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و کوپر از تهیه‌کنندگان آن هستند. احتمال دارد کوپر در تمام این بخش‌ها نامزدی اسکار را کسب کند.

«خماری» هم فیلم موفقی بود و در شصت و هفتمین مراسم گلدن گلوب (۲۰۰۹) برنده جایزه بهترین فیلم کمدی یا موزیکال شد و ۴۶۹ میلیون دلار هم در گیشه فروخت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بردلی کوپر برای یک «خماری» دیگر آماده است”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید