آخرین خبر

آلبوم جدید سالار عقیلی با نام «و عشق آمد…» منتشر شد

آلبوم «و عشق آمد…» با صدای سالار عقیلی، از سوی شرکت فرهنگی و هنری ایرانگام منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، «و عشق آمد…» تازه ترین اثر به آهنگسازی و تنظیم مرتضی صنایعی و آواز سالار عقیلی است که در قالب ۵ قطعه به عناوین «غزل تازه»، «آیینه حسن»، «ترک عشق»، «مغبچه باده فروش» و «بی قرار» به اجرا در آمده است.

قطعات اثر تازه عقیلی بر سروده های کهن و معاصر از سعدی، محمدعلی بهمنی، اوحدی مراغه‌ای، بهادر یگانه، حافظ و محمود توسلیان ساخته و پرداخته شده و علیرضا دریایی (کمانچه، ویولون، ویولون آلتو)، کریم قربانی (ویولونسل)، آتنا اشتیاقی (ویولونسل و کنترباس)، پویا سرایی (سنتور)، بهزاد رواقی (تار)، سحر ابراهیم (قانون)، هومن مهدویان (عود، سه تار)، مرتضی صنایعی (نی)، زکریا یوسفی (دف، بندیر، کوزه)، حمید قنبری (تنبک)، فائزه کامیاب و مژگان رفیق خواه (همخوانان) در اجرای آنها به هنرنمایی پرداخته اند.

ضبط ارکستر، صدابرداری و میکس و مسترینگ در استدیو آوای دلنواز هنر (پیام سوری) و ضبط وُکال در استودیو پاپ (امید اصغری) صورت گرفته است.

شایان ذکر است که آلبوم و عشق آمد…از مرتضی صنایعی و سالار عقیلی، توسط نشر ایرانگام راهی بازار شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آلبوم جدید سالار عقیلی با نام «و عشق آمد…» منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید