آخرین خبر

یگانه: آهنگ‌های من مغایرتی با موازین وزارت ارشاد ندارد

آوای ایرانیان: شعرها، ملودی ها و در کل نوع موسیقی من در عین منحصر به فرد بودن ، در چارچوب موازین وزارت ارشاد است.

 امیر یگانه خواننده  در پاسخ به این سوال که آیا برای خواندن در سبک‌های جدید با مشکل صدور مجوز مواجه نشده اید، گفت: نه من مشکلی ندارم، آهنگ‌های من مغایرتی با موازین وزارت ارشاد ندارد و همینطور شعرها، ملودی‌ها و در کل نوع موسیقی من در عین منحصر به فرد بودن ، در چارچوب موازین وزارت ارشاد است.

این خواننده عنوان کرد: به نظر من باید کار خاص انجام داد، آهنگ‌های خلاقانه تولید کرد و از این تکرار دست برداشت. ناگفته نماند که سلیقه مخاطبان ما طوری است که ملودی های شرقی را دوست دارند و به همین دلیل خیلی از آهنگ های ایرانی از روی موزیک ترکی، یونانی و … کپی شده است و فقط کلام را عوض کرده اند.

این هنرمند در پاسخ به روش پخش آهنگ‌های اخیرش گفت: من تا کنون برای پخش آهنگ هایم از کانال تلگرام خودم استفاده کرده‌ام. هر خواننده به جایی می رسد که دوست دارد، آهنگی بسازد که بار هنری لازم را داشته باشد و از خواندن آن لذت ببرد.

یگانه درباره فعالیت فعلی اش اظهار داشت:  در حال حاضر مشغول تصمیم‌گیری و برآورد برای آلبوم جدید و یا ارائه چند تک آهنگ جدید هستم. در روزهای آتی تصمیم‌گیری خواهم کرد و اگر تصمیم به جمع آوری آهنگ برای آلبوم باشد، خیلی سریع آلبوم را تولید و آماده پخش خواهم کرد.

وی افزود: حال و هوای آهنگ‌های اخیرم متفاوت از فضای نرمال و روتین بازار است و این موضوع در چند ترک آهنگ های آخرم مشهود است. آهنگ ها از لحاظ شعر، ملودی، تنظیم و آهنگ سازی در کل خیلی به سبک و سیاق فعلی موزیک موجود در بازار نزدیک نیست و متفاوت است. ادعا نمی کنم که فقط من هستم که با این دیدگاه آهنگ تولید می کند، چند نفری هستند که همین راه را برای تولید آهنگ هایشان انتخاب کرده اند و هدف شان این است که کار خاص و استاندارد روز دنیا را انجام دهند، خود من هم در حدود دوسالی هست که آهنگ هایی که ارائه میکنم حتی با آهنگ های سابق خودم هم متفاوت است.

گفتنی است؛ امیر یگانه فعالیت خود را از دوران نوجوانی شروع کرده اما اولین آهنگ رسمی خود را  در سال ۱۳۸۵ ارائه کرده، اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۸۷ به بازار عرضه کرده و همچنین دومین آلبوم خود را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرده است و در این بین تک آهنگ هایی با نام های حس قشنگ، حیف، بازم شکست، این اولین باره و عشق رویایی و … را تولید و عرضه کرده است. این هنرمند علاوه بر خوانندگی ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “یگانه: آهنگ‌های من مغایرتی با موازین وزارت ارشاد ندارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید