آخرین خبر

گپی کوتاه با خواننده چندزبانه امام حسینی در شبکه نسیم!

آوای ایرانیان: علی اکبر قلیچ، خواننده جوان موسیقی پاپ که طی یکی دو سال اخیر با انتشار ویدئو کلیپ های چند زبانه با موضوعات مذهبی، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است شب گذشته با حضو در برنامه “دوباره گوش کن” گفت: به نظر من تقسیم‌بندی خواننده ارزشی و غیزر ارزشی کار درستی نیست، زیرا مردم خودشان به خوبی متوجه می‌شوند که کام هنرمند با چه انگیره فعالیت های خود را انجام میدهد و این تقیسیم بندی خیلی قشنگ نیست.

وی در ادامه در خصوص فعالیت های خود گفت: حداقل ۳۰ تا اثر آماده پخش دارم که تا این لحظه تنها ۱۰ اثر منتشر کردم اما چون سعی کردم متفاوت کار کنم، این آثار زیاد دیده شده است، مخصوصا در آثار مذهبی ام، که چندزبانه بودم این آثار رنگ و بوی خاصی به آثارم داده است.

قلیچ در ادامه درباره سختی های تولید اولین اثر خود گفت: من انواع و اقسام کارها را تولید کردم اما اولین اثری که منتشر کردم یک کار دوزبانه انگلیسی و فارسی برای امام حسین(ع) بوده که در ایام اربعین پخش شد و خداروشکر مردم این آهنگ را پسندیدند.

لازم به ذکر است، برنامه موسیقایی دوباره گوش کن، ساعت ۲۲ روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
عوامل برنامه موسیقایی “دوباره گوش کن” عبارتند از تهیه‌کننده: محمدرضا ماندگاران و احسان ارغوانی، مجری: علی مرادی، سردبیر: امیر ابیلی، مدیر تولید: سیدمجتبی موسوی، مدیر روابط عمومی: عباس اسماعیل‌ گل، گرافیک: حمید سعادت‌پور.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گپی کوتاه با خواننده چندزبانه امام حسینی در شبکه نسیم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید