آخرین خبر

«ماهیما» را در اجرای «حجت اشرف‌زاده» در «فجر ۳۵»بشنوید

حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی ایرانی همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر همراه با گروه «ماهیما» در تالار وحدت تهران کنسرتی را برگزار می‌کند.

آرش جامع آهنگساز، نوازنده و سرپرست ارکستر کنسرت‌های اخیر حجت اشرف زاده بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته تازه‌ترین کنسرت حجت اشرف زاده روز جمعه ۲۵ بهمن ماه همزمان با دومین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر این بار در تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آنچه در این کنسرت برای علاقه مندان اجرا می‌شود قالب اجرایی است که طی هفته‌های گذشته توسط گروه «ماهیما» به خوانندگی حجت اشرف‌زاده در برج میلاد تهران برگزار شد. این کنسرت در حال و هوای موسیقی پاپ – ایرانی است که ما در ساز بندی تغییری را ایجاد نکردیم. در حوزه اجرای قطعات نیز تمام تلاشمان را خواهیم کرد که قطعه «نگاهم» به عنوان یکی از جدیدترین آثار این خواننده را نیز برای مخاطبان اجرا کنیم که امیدوارم این امر محقق شود.

جامع در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: تمام تلاش گروه این است که با توجه به اجرای برنامه در تالار وحدت تهران کنسرتی پیش روی تماشاگران قرار گیرد که بتواند دربرگیرنده شرایط کیفی خوبی برای شنوندگان باشد و من مطمئنم با توانایی که در حوزه خوانندگی، آهنگسازی، انتخاب اشعار و گروه نوازندگان وجود دارد مخاطبان شاهد کنسرت با کیفیتی خواهند بود.

حجت اشرف زاده بهمن ماه امسال بود که همراه با گروه جدید «ماهیما» تازه‌ترین کنسرت خود را به همت نشر موسیقی «آوای سوته‌دلان» و تهیه‌کنندگی سید محمد حسین مقدس تفرشی در مرکز همایش‌های برجی میلاد تهران اجرا کرد.

در این کنسرت ترکیبی از نوازندگان شناخته شده موسیقی ایرانی از جمله آرش جامع نوازنده ویولن، امین عطایی نوازنده ویولن، پژمان اختیار نوازنده ویولا، آزاده شرفی نوازنده پیانو، محمد حسین غریبی نوازنده ویولنسل، بهنام معصومی نوازنده سازهای کوبه ای، مصطفی ادیبان نوازنده ابوا، مجید مظاهری نوازنده کمانچه، فاروق آزادیان نوازنده بربت، شاهد علیزاده نوازنده پیانو، کیوان فرشید نیا نوازنده گیتار باس، سعید جامع نوازنده درامز، فرهنگ مشتاق نوازنده گیتار آکوستیک و الکتریک، شهاب الدین آذین مهر نوازنده سه تار گروه اجرایی را تشکیل می‌دادند.

کنسرت گروه «ماهیما» به سرپرستی آرش جامع و خوانندگی حجت اشرف زاده ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۲۵ بهمن در چارچوب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پذیرای مخاطبان در تالار وحدت تهران خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خواهد بود.

۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«ماهیما» را در اجرای «حجت اشرف‌زاده» در «فجر ۳۵»بشنوید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید