آخرین خبر

خواننده های تیتراژهای ماه عسل مشخص شد + جزئیات سایر تیتراژهای ماه رمضان

آوای ایرانیان» همه ساله با شروع ماه مبارک رمضان، صدا و سیما هم رنگ متفاوتی به کنداکتورهای شبکه‌های خود می‌دهد و با ویژه‌برنامه‌ها و سریال‌های گوناگون ماه مهمانی خدا را سپری می‌کند. در این بین خوانندگان موسیقی از سبک‌های مختلف همیشه پای ثابت این برنامه‌ها و تیتراژهای آنها هستند. به همین دلیل مخاطبان موسیقی چند روز پیش از آغاز این ماه به دنبال حل پازل تیتراژهای تلویزیونی هستند و حقیقتاً هم در اغلب موارد خواننده‌ها با بهترین آثار خود در ماه رمضان حاضر می‌شوند.

  •   موفق‌های «ماه عسل» دوباره به این قاب برگشتند

امسال هم «احسان علیخانی» با برنامه پربیننده «ماه عسل» طبق روال سال‌های گذشته مهمان لحظات افطار بینندگان تلویزیون خواهد بود. این مجری تلویزیون همیشه در برنامه‌های مناسبتی که تهیه‌کننده و مجری آنها است روی مقوله موسیقی دقت‌نظر ویژه‌ای به خرج می‌دهد. به همین دلیل همیشه خوانندگان تیتراژهای «ماه عسل» و آثارشان زیر ذره‌بین تمامی مردم قرار می‌گیرد. اما امسال احسان علیخانی و اتاق فکرش برای تیتراژهای ماه عسل ۹۵ به سراغ چهره‌هایی رفته‌اند که قبلاً سابقه حضور در این قاب پرمخاطب را داشته‌اند. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که «محسن یگانه» امسال تیتراژ آغازین این برنامه را می‌خواند. او پس از ده سال دوباره به ماه عسل برگشته و باید دید آیا می‌تواند موفقیت تیتراژ ماه عسل ۸۶ با ترجیع‌بند «منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم» را تکرار کند؟

اما از سوی دیگر قرار است این برنامه هر شب با صدای خواننده‌ای به پایان برسد که به زعم مخاطبان و منتقدان تا کنون موفق‌ترین آثار موسیقایی «ماه عسل» را تولید کرده است. «مهدی یراحی» پس از وقفه‌ای یک ساله قرار است امسال هم تیتراژ پایانی این برنامه را اجرا کند. او که سابقه قطعات موفق «هوای تو»، «هرجای دنیایی دلم اونجاست»، «سازش» و «بغض تو» را در کارنامه دارد، سال گذشته با تیتراژ پایانی این برنامه مهمان سفره‌های افطار مخاطبان نشد. مهدی یراحی طی یک سال اخیر درباره دلایل عدم حضورش در ماه عسل ۹۴ سکوت کرد ولی گویا این بار با دست پر و قطعه‌ای متفاوت اما دارای همان مهر و امضای همیشگی خودش به ماه رمضان بازگشته است. اما حال باید دید تیتراژهای برنامه ماه رمضان احسان علیخانی که همیشه گمانه‌زنی درباره آن زیاد است تا لحظه پخش دستخوش چه اتفاقاتی خواهد شد و به چه شکل روی آنتن می‌روند.

  •   محمد علیزاده برای برادر می‌خواند

سریال «برادر» به کارگردانی «جواد افشار» گزینه قطعی شبکه دوم سیما برای ماه مبارک رمضان امسال است. «محمد علیزاده» با این مجموعه تلویزیونی پس از مدت‌ها به تلویزیون بازگشته و اتفاقاً پس از حدود ده ماه اثر جدیدی با صدای او شنیده می‌شود. این خواننده در تیتراژ سریال «برادر» با «معین راهبر» به عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده و مخاطبانش منتظر هستند تا ببینند او پس حدود ده ماه چه اثری را آماده کرده است. آخرین تک آهنگ محمد علیزاده سال گذشته در فضای مجازی شنیده شد و او این روزها مراحل پایانی تولید آلبوم جدیدش را دنبال می‌کند.

  •   دومین «شهرباران» برای «شهاب رمضان»

«شهاب رمضان» برای دومین بار تیتراژ برنامه «شهرباران» را اجرا خواهد کرد. این ویژه‌برنامه شبکه اول سیما هر روز همزمان با لحظات افطار پخش می‌شود. شهاب رمضان این بار برای تولید تیتراژ «شهر باران» در بخش ملودی با «وحید پویان»، در بخش ترانه با «احمد امیرخلیلی» و برای تنظیم با «حامد برادران» همکاری کرده است.

  • * «پادری» با «علی زندوکیلی»

«علی زندوکیلی» هم یکی دیگر از خواننده‌هایی است که امسال شنونده صدای او در تلویزیون هستیم. او خواننده تیتراژ سریال «پادری» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» است که از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این مجموعه در حقیقت قسمت دوم سریال «دودکش» است که ماه رمضان دو سال قبل پخش شد.

  •   «حجت اشرف‌زاده» با دو تیتراژ

خواننده جوان موسیقی ایرانی پرکارترین چهره ماه مبارک رمضان خواهد بود. اولین تیتراژ «حجت اشرف‌زاده» برای برنامه «عقیق» به تهیه‌کنندگی «محمود قنبری» است که هر شب از شبکه تهران پخش خواهد شد. خواننده «ماه و ماهی» امسال در قاب شبکه یک سیما هم حضور دارد و تیتراژ برنامه «شب‌های شیدایی» را می‌خواند.

  •   «حسین توکلی» در ماه مبارک رمضان

«حسین توکلی» هم یکی دیگر از خواننده‌های امسال تلویزیون است. به گزارش «موسیقی ما» او این بار تیتراژ پایانی برنامه «جشن رمضان» از شبکه پنج را اجرا خواهد کرد و برای این اثر با یکی از تنظیم‌کننده‌های مطرح همکاری کرده است.

 

منبع: موزیک ما

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده های تیتراژهای ماه عسل مشخص شد + جزئیات سایر تیتراژهای ماه رمضان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید