آخرین خبر

کار در آثار مهدویان سخت است/ تلخی یک داستان واقعی در «درخت گردو»

شهرام خلج ضمن اشاره به واقعی بودن داستان «درخت گردو» از سختی همکاری در آثار محمدحسین مهدویان گفت.

شهرام خلج از جمله چهره‌پردازان سینمای ایران است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین چهره پردازی برای فیلم «ماجرای نیمروز رد خون» بود،گفت: با ۲ فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «سینما شهر قصه» کیوان علیمحمدی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

وی درباره تفاوت چهره پردازی بین «درخت گردو» با دیگر آثار مهدویان توضیح داد: کارهای قبلی مهدویان معمولا به گوشه‌ای از سیاست اشاره کرده است اما این فیلم کاملا متفاوت از دیگر کارهای این هنرمند است.

این هنرمند تاکید کرد: «درخت گردو» درباره حمله شیمیایی سردشت است و فیلمنامه آن براساس یک قصه واقعی که برای یک فرد افتاده، نوشته شده است.

وی بیان کرد: با توجه به فضایی که «درخت گردو» دارد، نیازمند گریم‌های متفاوتی بودیم، البته کارهای محمدحسین مهدویان بسیار سخت است و نمی‌توان گفت کدام یک از کارهای وی راحت‌تر انجام شده است.

خلج در پایان گفت: «سینما شهر قصه» نیز دارای گریم‌های بسیار سختی بود، در این فیلم سه مرحله گریم برای شخصیت‌های فیلم داریم که داستان آن در دهه ۶۰ آغاز می‌شود و همین دوره زمانی خود گریم های سخت و متفاوتی داشت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کار در آثار مهدویان سخت است/ تلخی یک داستان واقعی در «درخت گردو»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید