آخرین خبر

خوانندگی آرون افشار در «فجر ۳۵» در غالب یک رویداد ملی

آرون افشار از خوانندگان جوان موسیقی پاپ بعد از برگزاری دور اول تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان بازهم میزبان مخاطبانش طی اولین کنسرتش در چارچوب جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

به گزارش آوای ایرانیان، آرون افشار یکی ازخوانندگان جوانی که در ماه‌های اخیر به شهرت دست پیدا کرده بعد از برگزاری دور اول تور کنسرت‌های خود در تهران و شهرستان بازهم میزبان مخاطبانش طی اولین کنسرتش در ششمین روز از برپایی جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود.

این خواننده موسیقی پاپ که با آهنگ «جانم باش» به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد، در روزهای اخیر مشغول برگزاری دور اول کنسرت‌های خود به رهبری ارکستر معین راهبر تحت امتیازموسسه «آوای فروهر» است. وی تاکنون در جزیره کیش، رشت و تبریز به اجرای برنامه پرداخته و قرار است در شهرهای دیگر کشور نیز کنسرت‌های خود را برگزار کند. این در حالی است که برگزاری کنسرت در چارچوب جشنواره موسیقی فجر اولین تجربه حضور وی در قالب یک رویداد ملی است که با تصمیم ستاد جشنواره و برادران حاتم پور مدیران موسسه «آوای فروهر» صورت خواهد گرفت.

آرون افشار که در ماه‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را متمرکز بر تولید تک آهنگ کرده، به زودی اولین آلبوم رسمی خود را نیز منتشر خواهد کرد. در این آلبوم که مدیریت هنری و تنظیم‌های آن بر عهده معین راهبر بوده ترانه‌هایی از علیرضا مرتضی قلی، امیر حسام افشار، عاطفه حبیبی، مهرزاد امیرخانی، حامد دهقانی، فرامرز جعفری در آلبوم گنجانده شده است.

این خواننده طی ماه‌های گذشته آثاری چون «کجایی»، «شب رویایی»، «جانم باش»، «یار قدیمی»، «گیسو پریشان»، «دلشوره»، «خط و نشان»، «طبیب ماهر»، «مادر» و «زلزله» را در دسترس مخاطبان قرار داده است.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به ریاست محمد اله یاری (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، دبیری شاهین فرهت از چهارشنبه ۲۳ بهمن تا روز چهارشنبه ۳۰ بهمن در تالار وحدت، تالار رودکی، بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، تالار سوره حوزه هنری، مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی میزبان مخاطبان خواهد بود. این در حالی است که ۸۲ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، پاپ، ارکسترال، تلفیقی، بانوان، کودک و نوجوان با ۹۰ اجرا در ۸۰ نوبت به اجرای برنامه می‌پردازند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوانندگی آرون افشار در «فجر ۳۵» در غالب یک رویداد ملی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید