آخرین خبر

رضا رویگری: امیدوارم سایه هاشمی و ده‌نمکی بالاسر سینما باشد

آوای ایرانیان: رضا رویگری که ۷۱ ساله شده است، در جشن تولد خود از فیلمنامه‌ای یاد کرد که از سال ۷۲ نتوانسته است آن را بسازد و در عین حال درباره وضعیت جسمی‌اش گفت: «فیزیوتراپی در این مملکت نیست که سراغ من نیامده باشد! حالا می‌توانم خودم راه بروم اما درد می‌کشم.»

 سیدعلی ضیا، شب گذشته به رسم چهارشنبه‌های برنامه تلویزیونی «فرمول یک»، میزبان رضا رویگری بود.

رضا رویگری با بیان اینکه از سال ۷۲ فیلمنامه‌ای دارد که هنوز نتوانسته آن را بسازم، درباره وضعیت جسمی‌اش گفت: می‌توانم خودم راه بروم اما عضله‌های پایم درد می‌کند و موقع بلند شدن درد می‌کشم. فیزیوتراپی در این مملکت نیست که سراغ من نیامده باشد!

وی افزود: دکترها می‌گویند به مرور بهتر می‌شوی. خودم احساس می‌کنم که بهتر شده‌ام اما این “مرور” خیلی زیاد دارد طول می‌کشد.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا تیپ و قیافه خوب برای بازیگر شدن کفایت می کند، اظهار کرد: به نظر من یکی از ویژگی‌های بازیگر شدن می‌تواند خوش‌تیپ بودن باشد اما اولین چیز این است که بازیگر باشی. شما اگر زیباترین آدم دنیا باشی اما بد بازی کنی تو را نمی‌پذیرند.

وی ادامه داد: من همیشه با جوان‌ها راحت کار می‌کنم. به ویژه کارگردان‌های جوان. دنیا مال جوان‌ها است و آنها خلاق‌ترند. هر چیز یک بهایی دارد، با جوان‌ها که کار می کنی حس و حال خوبی دارد اما بهایی دارد که نمی‌گویم چون می‌ترسم من هم مجبور شوم دیگر از خانه بیرون نیایم!

رویگری با بیان اینکه «خوب بد جلف» را هنوز کامل و درست و حسابی ندیده است، اظهار کرد: من با هیچ‌کس در این سینما مشکلی ندارم. من ده‌نمکی را هم به عنوان یک کارگردان و کسی که با او راحت سر صحنه کار می‌کنم دوستش دارم. کاری به حواشی‌اش ندارم. او به بازیگر احترام می‌گذارد و به او امکان می دهد خودش را نشان بدهد.

وی ادامه داد: امیدوارم سایه هاشمی و ده‌نمکی بالای سر سینما باشد و ده‌نمکی هم کار جدیدی شروع کند تا ما هم بیاییم و بگو بخند کنیم و پشت صحنه با هم خوش باشیم.

این بازیگر در پاسخ به این سوال ضیا که آیا درست است دخترش زندگی او را اداره می‌کند، نیز گفت: من اصلا دختر ندارم. فقط یک پسر دارم و یک نوه دختر. مگر می‌شود در این روزگار کسی از نظر مالی مشکلی نداشته باشد؟

رویگری در بخش دیگری از سخنانش گفت: به دفتری رفتم تا قرارداد بازی در فیلمی را ببندم، بعد از دیدن شرایطم، به خانه نرسیده قراردادشان با من را به هم زدند. خب اگر فکر کردید کیان با اسب و شمشیر سر کار شما می‌آید که باید کل سرمایه فیلمتان را به من بدهید.

این بازیگر درباره خاطرات کودکی‌اش توضیح داد: من بچه شمیران هستم و وقتی به دنیا آمدم یک متر برف روی زمین نشسته بود. خداوند مرا بعد از ۱۵ سال به پدر و مادرم داد و آنها ولیمه دادند و سفره انداختند.

رضا رویگری با اشاره به اینکه آرزویش سلامتی است، در پایان گفت: حرف زیاد است اما برای اینکه از خانه بتوانم بیرون بیایم چیزی نمی‌گویم! سال گذشته پنج تولد برای من گرفتند اما امسال این اولین تولد من است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رضا رویگری: امیدوارم سایه هاشمی و ده‌نمکی بالاسر سینما باشد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید