آخرین خبر

تولید سرود «تهران شهری برای همه»/سریال «هم‏‌گناه» از 5 اسفندماه توزیع می‌شود

به گزارش آوای ایرانیان، سرود و موسیقی «تهران شهری برای همه» با محوریت یادآوری سابقه فرهنگی مذهبی شهرتهران و توجه به موقعیت پایتخت ایران و اهمیت جهانی آن، به سفارش فرهنگسرای ابن سینا و توسط گروه هم آوایی صفیر عشق به سرپرستی هادی فرنیا، تولید شد.

شعر این سرود اثر قاصم صرافان است و موضوعاتی چون شهرت تهران به دارالمومنین، توجه به مساجد و هیات های قدیمی، نمادهای طبیعی، پایتختی و موقعیت جهانی حول موضوع اصلی ، مدنظر قرار داده شده است. متن سرود و موسیقی این اثر به صورت رایگان در اختیار مدارس و پایگاه های فرهنگی جهت بهره برداری قرار میگیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشترشماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ ( روابط عمومی فرهنگسرای ابن سینا ) آماده پاسخگویی است.

**«هم‌گناه» از ۵ اسفندماه توزیع می‌شود

نخستین سریال مصطفی کیایی یک درام خانوادگی است که همزمان با ادامه فیلمبرداری در حال طی کردن مراحل فنی است تا به زودی آماده پخش شود.

در خلاصه داستان آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند که….

در این سریال بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و نیز هنگامه قاضیانی در نقش لیلا حضور دارند.

هم ‏گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی است که از روز دوشنبه پنج اسفند در شبکه نمایش خانگی و فیلیمو منتشر خواهد شد.

ساخت این تیزر را شانا شهیدی در استودیو ماژان بر عهده داشته است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تولید سرود «تهران شهری برای همه»/سریال «هم‏‌گناه» از ۵ اسفندماه توزیع می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید