آخرین خبر

«۲۴:۰۱» را در ژانر وحشت می‌سازیم/ امیدوارم فیلم خنده‌داری نشود!

حجت‌الله سیفی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «۲۴:۰۱» که به تازگی پروانه ساخت آن صادر شده است، از ساخت این فیلم در ژانر وحشت در سال آینده خبر داد.

به گزارش آوای ایرانیان، حجت‌الله سیفی کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره جدیدترین فعالیت‌هایش گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «۲۴:۰۱» به کارگردانی سعید آنی‌زاده را دریافت کرده‌ایم. این فیلم ۲۰ فروردین ۹۹ در یک کلبه جنگلی در ماسال فیلمبرداری می‌شود از همین رو این روزها مشغول بازبینی لوکیشن‌ها و رایزنی برای انتخاب بازیگران هستیم.

سیفی عنوان کرد: «۲۴:۰۱» فیلمی در ژانر وحشت است. البته اصولا در سینمای ما ژانر اجتماعی و خانوادگی حرف اول را می‌زنند و در این میان گاهی فیلم‌های جنگی هم ساخته می‌شود به همین ترتیب در ژانر وحشت چندان فیلمی و تجربه‌ای نداشته‌ایم حتی در سال‌های پیش و در دهه ۵۰ ساموئل خاچیکیان به این سمت می‌رفت که تنوعی در سینما به وجود بیاورد.

وی افزود: امیدوارم «۲۴:۰۱» فیلم خنده‌داری نشود چرا که تجربه‌ای برای جوانی است که می‌خواهد وارد این حوزه شود، البته من خودم هم بخواهم فیلمی در ژانر وحشت بسازم با ترس و لرز به سراغش می‌روم تا مبادا جوک از آب دربیاید. به هر حال باید تلاش کنیم تا فیلم خنده‌داری نشود برای مثال فضاهای عجیب و غریبی خلق نمی‌کنیم تا ایجاد وحشت کنیم. به نظرم اگر در قصه اتفاقاتی بیفتد که در لحظاتی برای تماشاگر غیرمنتظره باشد با ضرب آهنگ‌های خاص و فضاسازی‌های صوتی ممکن است فضای دلهره‌آور را ایجاد کند. امیدوارم اینطور نشود که مردم به جای اینکه وحشت کنند، بخندند!

این تهیه‌کننده در پایان اظهار کرد: این فیلم روایتگر داستان ۲ شخص است که در یک کلبه با هم برخورد می‌کنند و خاطرات گذشته آن‌ها باعث می‌شود فضایی برایشان ایجاد شود که اتفاقات گذشته را مرور کنند. البته ممکن است فیلم قالب سایکودرام هم داشته باشد ولی باید ببینیم در ساخت به چه شکلی درمی‌آید. چون ممکن است اتفاقی در صحنه رخ ندهد ولی تماشاچی آن را با دلهره ببیند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«۲۴:۰۱» را در ژانر وحشت می‌سازیم/ امیدوارم فیلم خنده‌داری نشود!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید