آخرین خبر

مسابقه‌ای تلفنی و اینترنتی در شبکه ۵

“بر خط شو” از امشب روی آنتن می‌رود؛ رقابتی که هم تلفنی است و هم اپلیکیشنی.

به گزارش آوای ایرانیان، نام مسابقه جدید تلویزیون “بر خط شو” است که برای نوجوانان و جوانان تدارک دیده شده است و به معرفی کتاب و مکان‌های گردشگری تهران می‌پردازد. شرکت‌کننده‌های تلفنی مسابقه نوجوانان و جوانانند، یعنی گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال که بیشتر سؤالات برای این رده  سنی طراحی شده است.

بینندگان می‌توانند همزمان با شرکت‌کننده تلفنی، از طریق اپلیکیشن برنامه (با استفاده از تلفن همراه) به سؤالات پاسخ بدهند و امتیاز و شانس شرکت تلفنی در برنامه را کسب کنند. به‌تعبیر تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی در این بخش محدوده سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

محسن سال‎افزون تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی با اشاره به اینکه “بر خط شو” در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات عمومی کنار ایجاد فضای سرگرمی سالم و شاد برای خانواده‌ها در ساعات ظهرگاهی طراحی شده است، گفت: شروع این برنامه با معرفی کتاب در حوزه نوجوان و جوان است، همچنین معرفی مکان گردشگری در تهران تیتراژ پایانی مسابقه خواهد بود.

سیدایمان موسوی و المیرا سماواتی نیز از مجریان این برنامه‌اند. فصل جدید مسابقه” بر خط شو “کاری از گروه تهران و شهروندی است که از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۴:۳۰ به‌روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

تهیه‎کننده مسابقه «بر خط شو» با اشاره به تعطیلات سال نو و رونق سفرهای نوروزی گفت: مسابقه “برخط شو” از امروز شنبه سوم اسفند با هدف معرفی مراکز گردشگری استان‎های کشور به مخاطبان روی آنتن می‎رود. این مسابقه هر روز به معرفی مکان‌های گردشگری یکی از استان‌های کشور می‌پردازد و البته متناسب با آن شرکت‎کنندگان نیز از همان استان است.

وی با ابراز اینکه یکی از ویژگی‌های این مسابقه بی‎شمار شرکت‎کننده است، اضافه کرد: بینندگان می‌توانند همزمان با شرکت‎کننده تلفنی، از طریق اپلیکیشن برنامه با استفاده از تلفن همراه، به سؤالات پاسخ بدهند و امتیاز کسب کنند؛ که برنده مسابقه اپلیکیشن می‌شوند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مسابقه‌ای تلفنی و اینترنتی در شبکه ۵”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید