آخرین خبر

اجرای نمایش‌نامه‌خوانی «گاهی به آتش هم دست بزن»

به گزارش آوای ایرانیان نمایش «گاهی به آتش هم دست بزن» نوشته و کارگردانی مجتبی احمدی برای اجرای نمایش‌نامه‌خوانی در تالار سینما تئاتر جم سنتر پنجشنبه ۲۸ دی در ۲ سانس آماده می‌شود.

مجتبی احمدی نویسنده و کارگردان این اثر گفت: حدود ۲۰ سال پیش به همراه آتش تقی‌پور و یوحنا حکیمی نمایشنامه «مردی که گلی به دهان داشت» نوشته لوییجی پیراندلو را روی صحنه تئاتر شهر بردیم. در فصل جدیدی از این نمایش با عنوان «گاهی به آتش هم دست بزن» بعد از ۲۰ سال دوباره ملاقات ۲ شخصیت از آن نمایشنامه را تجربه خواهیم کرد. در این نمایش علی اینانلو به عنوان مدیر هنری در کنار ما حضور دارد و «پارس هنر کاوه»به عنوان مجری طرح این نمایش معرفی می‌شود.

وی افزود: در اجرای نمایش «گاهی به آتش دست بزن» در کنار آتش تقی‌پور و یوحنا حکیمی که بازیگران اصلی این نمایش هستند، ژیلا صادقی و محمودرضا قدیریان نیز به عنوان گوینده متن در کنار ما خواهند بود. «گاهی به آتش هم دست بزن» نمایشنامه‌ای با فراز و فرود مترتب بر شخصیت انسان‌هایی است که با درگیری‌های روزمره و البته چون و چراهای سوالاتی که در زندگی دارند به چالش‌هایی رسیده‌اند که آن‌ها را به سمت بن‌بست‌های زندگی روانه می‌کند. «گاهی به آتش هم دست بزن» واگویی‌های درونی انسان امروز است که در ارتباط با افراد دور و اطرافش و البته جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند به سوالات بی‌جوابی رسیده است که پیدا کردن آن برایش دغدغه شده است.

عوامل نمایش‌نامه‌خوانی «گاهی به آتش دست بزن» عبارتند از: بازیگران: آتش تقی‌پور و یوحنا حکیمی، گوینده متن: ژیلا صادقی و محمودرضا قدیریان، مدیر هنری: علی اینانلو، مدیر پروژه: امیررضا کاوه، مشاور هنری: امیر سیامک قطبی، دستیار کارگردان: پریا بیگدلی، ساخت تیزر: بنیامین نادعلی، با همراهی امین نبی‌الهی.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای نمایش‌نامه‌خوانی «گاهی به آتش هم دست بزن»”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید