آخرین خبر

سریال طنز «آخر خط» به صداگزاری رسید

کارگردان «آخر خط» از کار روی متن فیلمنامه‌ای جدید خبر داد که به سال ۶۶ تعلق دارد و در مشهد رخ می‌دهد.

علی مسعودی کارگردان سریال «آخر خط» درباره آخرین خبرها از این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: اکنون این سریال در مرحله پس از تولید همچون موسیقی و صداگذاری و… است و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.

وی درباره صحنه‌هایی از این سریال که قرار بود مرتبط با داعش باشد و در خارج از کشور تصویربرداری شود، عنوان کرد: این صحنه‌ها را در مشهد تصویربرداری کردیم و نشد که در کشورهایی خارج از ایران به تولید برسانیم.

مسعودی درباره اینکه چقدر با کمبود بودجه در این پروژه مواجه شدند، بیان کرد: همه پروژه با مشکلات بودجه‌ای مواجه می‌شوند ما هم خیلی جاها مشکل بودجه داشتیم چون واقعاً پول نیست. کار ما هم کمی سنگین بود و مجبور شدیم به این ترتیب آن را به اتمام برسانیم.

این نویسنده در ادامه با اشاره به شروع نگارش یک فیلمنامه جدید برای تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر روی قصه‌ای کار می‌کنم در سال ۶۶ در مشهد می‌گذرد. این قصه ارتباطی با جنگ ندارد و از فضایی طنز برخوردار است.

وی در پایان گفت: هنوز اسم قطعی این قصه مشخص نیست اما سریالی ۱۵ قسمتی است و خودم قرار است این کار را کارگردانی کنم. ماجرای این سریال از ۲۰ اسفند ۶۶ شروع می‌شود و تا ۱۳ فروردین ۶۷ طول می‌کشد و به اتفاقی مربوط می‌شود که در محل خودمان داده بود.

منبع: مهر

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سریال طنز «آخر خط» به صداگزاری رسید”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید