آخرین خبر

کرونا جشنواره موسیقایی «عکاسان هنر اول» را به تعویق انداخت

دبیر اولین جشنواره ملی موسیقایی «عکاسان هنر اول» گفت: جشنواره موسیقایی «عکاسان هنر اول» را به بیماری کرونا و رعایت بهداشت عمومی به تعویق انداختیم و مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس «عکاسان هنر اول» نیز با موضوع معرفی آثار برتر عکاسان خبری عرصه موسیقی تمدید شد.

به گزارش آوای ایرانیان، محمدرضا علیزاده با اعلام این خبر افزود: طبق تصمیم شورای سیاست گزاری جشنواره، هنرمندانی که از حوزه عکاسی در آثار موسیقی فعال بوده اند تا پایان اسفند ماه سال ۹۸ فرصت دارند آثار خود را از طریق آدرس festival.avatasvir.ir به دبیرخانه این جشنواره که به همت پایگاه خبری آوا تصویر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ارسال نمایند.

در فراخوان منتشر شده حضور عکاسان فعال در حوزه موسیقی برای شرکت در این جشنواره آزاد است و عدم محدودیت سال تولید اثر، مالک بودن ارسال کننده اثر و ارسال حداکثر ۱۰ فریم عکس، از شرایط شرکت در این جشنواره اعلام شده است.

شایان ذکر است تا پیش از این متقاضیان، تا پایان بهمن ماه فرصت حضور در جشنواره را داشتند که نظر به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت بهداشت عمومی و حجم قابل توجه اجرای آثار صحنه ای در روزهای پایانی سال و بنا به درخواست متقاضیان حضور در جشنواره و کنسرتهای پیش رو در اسفند، مهلت ارسال آثار تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کرونا جشنواره موسیقایی «عکاسان هنر اول» را به تعویق انداخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید