آخرین خبر

ششمین «کتاب موسیقی» منتشر شد/ رجوع روزانه به تاریخ

ششمین دوره از «کتاب موسیقی» به طراحی و پژوهش حمیدرضا عاطفی در قالب اطلاعات به‌روز رسانی شده حوزه موسیقی کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش آوای ایرانیان، حمیدرضا عاطفی طراح و پژوهشگر کتاب موسیقی با اشاره به جزییات انتشار ششمین دوره از «کتاب موسیقی» گفت: این کتاب پژوهشی حاوی اطلاعات متنوع حوزه موسیقی شامل تاریخ تولد و درگذشت صدها هنرمند حوزه موسیقی وترانه، معرفی برگزیدگان دو جشنواره موسیقی جوان و نوای خرم، گزارش تصویری از وقایع مهم موسیقایی دو سال اخیر است.  کتاب موسیقی ۱۳۹۹ با آخرین ویرایش و اصلاحات دقیق به قیمت ۵۰ هزار تومان از هفته آینده توسط نشر موسیقی عارف توزیع می‌شود.

رئیس کانون پژوهشگران موسیقی که طی سال‌های گذشته در حوزه روزنامه نگاری نیز به فعالیت مشغول بود درباره نحوه توزیع این کتاب هم بیان کرد: این کتاب از هفته آینده در فروشگاه‌های معتبر فرهنگ و هنری از جمله کتابفروشی ها، شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های موسیقی سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

حمیدرضا عاطفی چندی پیش درباره «کتاب موسیقی» نوشته بود: «سالنامه پژوهشی موسیقی یا همان کتاب موسیقی با همان ویژگی‌هایی که قبلا به آن اشاره شده شامل تاریخ تولد و درگذشت هنرمندان، وقایع مهم موسیقایی یک سال اخیر، گزارش تصویری،  درگذشتگان و مراسم مربوط، بزرگداشت‌ها و کنسرت‌های مهم، معرفی برگزیدگان جشنواره موسیقی موسیقی و جشنواره نوای خرم و … خواهد بود اما بر اساس روال معمول چند دوره قبل، علاوه‌بر این موارد، هر سال ویژگی منحصر به فردی در نظر گرفته می‌شود و در این دوره نیز فرازهایی از مصاحبه‌ها و نظرات اهالی موسیقی طی یک سال گذشته گزیده و ذیل همان روز تولدشان با ذکر منبع درج شده است. برای این اتفاق به ظاهر ساده ده‌ها نشریه، صدها مصاحبه و هزاران صفحه در دو سال اخیر مطالعه و جذاب‌ترین بخش سخنان انتخاب شده است.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ششمین «کتاب موسیقی» منتشر شد/ رجوع روزانه به تاریخ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید