آخرین خبر

انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی

به گزارش آوای ایرانیان، بازیگران سریال «کامیون» از اشتیاق بیشتر برای فیلمبرداری می‌گویند و کارگردان «ایل‌دا» با رعایت همه اصول بهداشتی و ایمنی پیشت دوربین ایستاده تا آنتن خالی نماند.

لعیا زنگنه بازیگر سریال تلویزیونی «کامیون» اعتقاد دارد که از هیچ تلاش و کوششی دریغ ندارند، چون تلویزیون متعلق به مردم است. سعی داریم کار طنز و با نمکی را مردم در عید نوروز ببینند؛ مردم در شرایطی‌اند که ترجیح می‌دهند در فضای باز نباشند اما ما داریم کار می‌کنیم تا اوقات خوشی را برای مردم ایران در قاب تلویزیون فراهم کنیم. تلویزیون برای مردم است. شرایط ما هم شرایط خوبی است و واقعاً باید از تلاشگران تدارکات و تولید تشکر کرد که همه نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت می‌کنند.  از صمیم قلب می‌گویم ما تمام کارهایی که در توان یک انسان را انجام می‌دهیم بقیه را به خدا می‌سپاریم.  تنها انگیزه‌مان این است که یک مقداری هم شده، حال مردم را خوب کنیم و به این واسطه حال خودمان هم خوب شود.

در سریال دیگری که این روزها علاوه بر بارندگی فراوان در مناطق لرستان به فیلمبرداری خودش ادامه داده و در شرایط شیوع کرونا هم اعتقاد به متوقف کردن نداشته‌اند، سریال «ایل‌دا» است. راما قویدل کارگردان سریال به ادامه تصویربرداری این سریال در خرم‌آباد همزمان با شیوع  ویروس کرونا اشاره دارد که نتوانسته هیچ‌گونه خللی در کار ما وارد کند و کماکان مشغول ضبط کارها با رعایت اصول بهداشتی‌ایم. ما اینجا در شهر زیبای خرم‌آباد تصویربرداری می‌کنیم و کارمان تا پایان سال ادامه دارد. همه شرایط و مراقبت‌های بهداشتی برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی هم نداریم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “انگیزه لعیا زنگنه از بازی در یک سریال کمدی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید