آخرین خبر

بازیگر کمدی: بازیگر پرفروش این روزهای سینمای ایران هستم

بازیگر فیلم «خوب بد جلف» گفت: من به عنوان یک بازیگر کمدی جا افتاده ام و همین دلیلی است که برای نقش‌های جدی و فیلم‌های اجتماعی پیشنهادی به من نمی شود. در حال حاضر جزو بازیگران پرفروش هستم و بازار سینما ناخودآگاه من را به سمتی می‌برد که پیشنهادات کمدی بیشتر داشته باشم.

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون، پیرامون فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف؛ ارتش سری» گفت: «این فیلم سرشار از موقعیت‌های متنوع، لوکشین‌های متفاوت و لحظات خاص و جذاب بود که هم بازی و هم تماشای آن را برای هر فردی جذاب می‌کند.»

وی درباره تفاوت دو قسمت «خوب، بد، جلف» اظهار کرد: «به نظر من نسخه دوم فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» از لحاظ تکنیکی از فصل اول بسیار با کیفیت‌تر ساخته شده است، همین طور می‌توانم بگویم که لحظات کمیک این فیلم نسبت به نسخه اول بسیار بیشتر شده که قطعاً مردم را بیشتر می‌خنداند.»

بازیگر فیلم سینمایی «ارتش سری» در همین راستا ادامه داد: «من به عنوان یک بازیگر کمدی جا افتاده‌ام و همین دلیلی است که برای نقش‌های جدی و فیلم‌های اجتماعی پیشنهادی به من نمی‌شود. در حال حاضر جزو بازیگران پرفروش هستم و بازار سینما ناخودآگاه من را به سمتی می‌برد که پیشنهادات کمدی بیشتری داشته باشم.»

درخشانی افزود: «تمام تلاش من این است که همیشه در آثار خوب بازی کنم، اما در کنار آثار کمدی تلاش می‌کنم تا در آثار جدی هم حضور داشته باشم و خودم را در کاراکترهای دیگر آزمایش کنم. طبیعتا هر بازیگری دوست دارد تا ژانرهای مختلف را تجربه کند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم.»

منبع: میزان

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بازیگر کمدی: بازیگر پرفروش این روزهای سینمای ایران هستم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید