آخرین خبر

«دورها آوایی ست» از بردیا صدرنوری و صادق چراغی منتشر شد

آلبوم دورها آوایی ست از بردیا صدرنوری و صادق چراغی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری رادنو اندیش به بازار عرضه شد.

به گزارش آوای ایرانیان، آلبوم بداهه نوازی پیانو و دودوک «دورها آوایی ست» اثر تازه ای از بردیا صدرنوری و صداق چراغی ست که با چیدمانی ۱۱ قطعه ای به عناوین «نوا ۱ تا ۵» و «دشتی ۱تا ۶» تولید شده است.

در تولید این اثر ناصر ایزدی (مدیر موسیقی)، مریم فراهانی (مدیر اجرایی)، پرهام عرب (مدیر طراحی و تبلیغات)، مهرناز کرمی (مشاور هنری)، استودیو شهر صدای پارسیان (ضبط، میکس و مسترینگ)، حسین حاجی بابایی و دلارام رضایی (عکاسان)، دکتر بابک صدرنوری، امید نیک بین و نسیم لطف نژاد مقیمی همکاری داشته اند.

بردیا صدرنوری زاده ۱۳۴۷ در رشت، فراگیری پیانو را از کودکی با سبک کلاسیک، نزد فهیم ممتازی آغاز کرد. سپس به سبک ایرانی روی آورد و در این راه از آموزش‌های کیومرث پارسای بهره برد. از سال ۶۶ تاکنون کنسرت‌های متعددی را به صورت تک‌نوازی، گروه‌نوازی و هم‌نوازی در همکاری با گروه­های موسیقی خنیا به سرپرستی ‍‍بانو پری ملکی، مهر به سرپرستی آقای ناصر ایزدی و سیمرغ به سرپرستی آقای افشین قرشی اجرا کرده است. وی همچنین سرپرستی گروه موسیقی مهرآور را برعهده دارد.

صادق چراغی نوازنده نی و آهنگساز متولد ۱۳۴۹ است. فعالیت سالهای دور او به آموزش موسیقی سنتی ایران طی شد. ساز نی را نزد استاد محمد علی کیانی نژاد طی نمود و ردیف موسیقی را به واسطه ساز نی نزد همین استاد گذرانید. از سالهای ۷۲ اجرا و ارائه موسیقی سنتی و نگارش این نوع کارها را در کنسرتها و ضبط های متعدد تجربه نمود. سالهای بعدتر با تغییر گرایش به آموختن و مطالعه موسیقی مناطق ایران پرداخت. مهارتش در نوازندگی ساز نی مقدمه ای بود تا با بهره گرفتن از استادان نواحی ایران چون اسپنداری و دیگران؛ نواختن سازهای بادی سرنا، کرنا ، دونلی ، لبک و بالابان را نیز بیازماید. در سالهای اخیر بیشتر وقت وی صرف شناخت و مطالعه تطبیقی موسیقی و آثار ارکسترال گروه سازهای ملی کشورهای آسیائی و اروپای شرقی شده که حاصل آن اندیشیدن به توانائیهای بالقوه سازهای مناطق ایران و سودای تولید آثار ارکسترال با این سازهاست.

شایان ذکر است که آلبوم بی کلام دورها آوایی ست از دکتر بردیا صدرنوری و صادق چراغی، از سوی مؤسسه رادنو اندیش راهی بازار شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال ان را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

 

آلبوم دورها آوایی ست
آلبوم دورها آوایی ست

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«دورها آوایی ست» از بردیا صدرنوری و صادق چراغی منتشر شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید