آخرین خبر

موسیقی فیلم «سنتوری» کتاب شد

به گزارش آوای ایرانیان اردوان کامکار آهنگساز و نوازنده شناخته‌شده سنتور که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های متعددی در عرصه‌های نوازندگی، آهنگسازی، پژوهش و تدریس انجام داده در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی کتاب موسیقی فیلم «سنتوری» را پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد.

در این کتاب موسیقایی که مرحله پیش فروش آن به تازگی آغاز شده، نُت‌های اصلی موسیقی فیلم سنتوری، آثار ارکسترال و تک‌نوازی‌ها همراه با نمونه‌های صوتی جهت اجرای همزمان با موسیقی فیلم توسط اردوان کامکار که آهنگسازی این اثر سینمایی را به عهده داشته در اختیار علاقه مندان قرار گذاشته شده است.

نغمه نگاری این آثار توسط امیرحسین رئوفی و مهیار طریحی، آماده‌سازی سمپل های صوتی و ضبط نریشن توسط سیاوش کامکار، طراحی و گرافیک کتاب توسط فرید فرآورده و سبا عربشاهی، طراحی پوستر و موشن گرافیک توسط حمیدرضا سوسنی، خوانش نریشن توسط نیما رئیسی دیگر عوامل اجرایی این پروژه هستند.

علاقه‌مندان برای پیش خرید کتاب سنتوری می‌توانند با شرکت در طرح پیش خرید، این اثر را علاوه بر ۲۰ درصد تخفیف با امضای اردوان کامکار به نام خریدار دریافت کرده و شانس حضور در کارگاه سنتوری» اردوان کامکار را داشته باشند.

اردوان کامکار از جمله هنرمندان شناخته شده و مولف موسیقی ایرانی به ویژه در عرصه سنتور نوازی است که آموزش سنتور را از سن چهارسالگی نزد پدرش مرحوم حسن کامکار آغاز کرد.

این هنرمند در سنین جوانی بود که همزمان با فراگیری آموزش‌های لازم و تکمیلی خود در عرصه‌های مختلف موسیقی همراه با برادرش هوشنگ کامکار کنسرتینوی سنتوری را تصنیف کرد که در آلبوم به نام «بر تارک سپیده» همراه با یک کنسرتینوی کمانچه از دیگر برادرش اردشیر کامکار پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این در حالی است که علاوه‌بر آهنگسازی و تدریس، اجرای مختلف در چندین برنامه ملی و بین‌المللی در قالب تک‌نوازی، گروه‌نوازی و همراهی با هنرمندان حرفه‌ای داخلی و خارجی از جمله فعالیت‌های موسیقایی اردوان کامکار در عرصه‌های اجرایی است.

«دریا»، «برفراز باد»، «ماهی برای سال نو»، «ریزدانه‌های الماس»، «سنتوری»، «بر تارک سپیده» از آلبوم‌هایی است که تاکنون توسط اردوان کامکار پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. ضمن اینکه انتشار چندین کتاب پژوهشی و آموزشی در حوزه موسیقی نیز بخش دیگری از فعالیت‌های این نوازنده چیره دست سنتور را تشکیل می‌دهد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “موسیقی فیلم «سنتوری» کتاب شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید